Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan mag je je affiche zo vol duwen als zij altijd doen, die clashfinder is gewoon dodelijk. En daarom is het ook gewoon niet fijn meer. Je kan een schitterende dag uitstippelen, maar het zou me meer ontgoochelen met wat je mist, dan tevredenstellen met wat je ziet.
Yes! We zitten nu op het vliegveld te wachten tot we over een paar uur kunnen boarden! Vanavond hotel in Bristol en morgen coach. Kan niet wachten!
Heb @Oasiss advies gevolgd en we hebbem vooral een aantal mustsees opgeschreven. Billie, McCartney, Kendrick, Idles, Lorde, Ross, Hancock, Avalanches oa. Wel een soort van timetable gemaakt maar maak me daar geen illusies over.
Yes! We zitten nu op het vliegveld te wachten tot we over een paar uur kunnen boarden! Vanavond hotel in Bristol en morgen coach. Kan niet wachten!
Heb @Oasiss advies gevolgd en we hebbem vooral een aantal mustsees opgeschreven. Billie, McCartney, Kendrick, Idles, Lorde, Ross, Hancock, Avalanches oa. Wel een soort van timetable gemaakt maar maak me daar geen illusies over.
Geweldig, lekker genieten en kijk nu al uit naar je verslag
Goede tip van Oasis. Als ik de vrijdag zie zou ik al gek worden. 3 keer een stukkie waar ik 3 graag zou willen zien: Wolf Alice - Sleaford Mods - Girl in Red, Robert Plant - Idles - Phoebe Bridgers, Billie Eilish - Foals - Little Simz.
Die vrijdagavond zijn de clashes echt niet leuk meer. Billie, Simz, Sugababes (al is dat live niet best haha), Chemical Brothers, Khruangbin, Fatboy Slim spelen gelijk of nagenoeg tegelijk.
Heb de mazzel dat we volgende week ook naar DTRH gaan dus dat maakte de keuze soms net iets makkelijker. Voor nu vrijdagavond gewoon voor Billie gekozen.
Die vrijdagavond zijn de clashes echt niet leuk meer. Billie, Simz, Sugababes (al is dat live niet best haha), Chemical Brothers, Khruangbin, Fatboy Slim spelen gelijk of nagenoeg tegelijk.
Heb de mazzel dat we volgende week ook naar DTRH gaan dus dat maakte de keuze soms net iets makkelijker. Voor nu vrijdagavond gewoon voor Billie gekozen.
Wolf Alice vraagt om een vliegtuig van LA naar Glastonbury. Alle vluchten zijn geannuleerd. Zullen vast niet de enige artiest zijn die daar last van heeft.
Goed onder de indruk tot dusver. Woensdag was een beetje een nachtmerrie (onze tickets waren naar een totaal andere plek gebracht) dus vooral gisteren wat op ontdekkingstocht gegaan. @Oasiss had me al een beetje voorbereid maar het terrein is echt bizar groot. Er is overal wel wat te doen en je stuit overal op ontdekkingen. Van prachtige en bizarre kunstinstallaties tot een volledig nagebouwde pier. Ook na 3 jaar twee van onze beste vrienden weer kunnen zien dus dat was ook te gek.
Er heerst hier ook echt een fijne vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Heel tof.
Gisteravond de bedoeling bij Mel C en de acts daarna te gaan kijken maar dat was zo druk dat borden en de app afraadde om naar die tent te gaan dus daarna vooral wat bij klein podium Strummerville gaan kijken, in een bosgebied vol bankjes, banken en een soort massagestoel (haha).
Vandaag vooral naar de bands en artiesten. Eerst maar even een bezem door de clashfinder want het is van sommige stages echt veel verder lopen dan gedacht.
En stiekem zonet even naar de setlist van Kendrick in Milaan gespiekt. Nu al zin in!!!!