UK Glastonbury Festival 2022 – Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Dan mag je je affiche zo vol duwen als zij altijd doen, die clashfinder is gewoon dodelijk. En daarom is het ook gewoon niet fijn meer. Je kan een schitterende dag uitstippelen, maar het zou me meer ontgoochelen met wat je mist, dan tevredenstellen met wat je ziet.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
je kan serieus een geweldige route maken, zonder naar de 4 grootste podia te gaan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Freak Out Crying GIF


Spoorboekje voor Glastonbury maken be like ..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
@Timmetje ging hierheen toch? En meer?

Benieuwd of je/jullie een beetje keuzes hebben kunnen maken voor het spoorboekje ?
Yes! We zitten nu op het vliegveld te wachten tot we over een paar uur kunnen boarden! Vanavond hotel in Bristol en morgen coach. Kan niet wachten!

Heb @Oasiss advies gevolgd en we hebbem vooral een aantal mustsees opgeschreven. Billie, McCartney, Kendrick, Idles, Lorde, Ross, Hancock, Avalanches oa. Wel een soort van timetable gemaakt maar maak me daar geen illusies over. :p
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Yes! We zitten nu op het vliegveld te wachten tot we over een paar uur kunnen boarden! Vanavond hotel in Bristol en morgen coach. Kan niet wachten!

Heb @Oasiss advies gevolgd en we hebbem vooral een aantal mustsees opgeschreven. Billie, McCartney, Kendrick, Idles, Lorde, Ross, Hancock, Avalanches oa. Wel een soort van timetable gemaakt maar maak me daar geen illusies over. :p
Veel plezier Tim en ben ontzettend benieuwd naar je belevingen!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Yes! We zitten nu op het vliegveld te wachten tot we over een paar uur kunnen boarden! Vanavond hotel in Bristol en morgen coach. Kan niet wachten!

Heb @Oasiss advies gevolgd en we hebbem vooral een aantal mustsees opgeschreven. Billie, McCartney, Kendrick, Idles, Lorde, Ross, Hancock, Avalanches oa. Wel een soort van timetable gemaakt maar maak me daar geen illusies over. :p
Geweldig, lekker genieten en kijk nu al uit naar je verslag :D
Goede tip van Oasis. Als ik de vrijdag zie zou ik al gek worden. 3 keer een stukkie waar ik 3 graag zou willen zien: Wolf Alice - Sleaford Mods - Girl in Red, Robert Plant - Idles - Phoebe Bridgers, Billie Eilish - Foals - Little Simz.

Have fun! Hoop dat het meevalt met de regen
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Die vrijdagavond zijn de clashes echt niet leuk meer. Billie, Simz, Sugababes (al is dat live niet best haha), Chemical Brothers, Khruangbin, Fatboy Slim spelen gelijk of nagenoeg tegelijk.

Heb de mazzel dat we volgende week ook naar DTRH gaan dus dat maakte de keuze soms net iets makkelijker. Voor nu vrijdagavond gewoon voor Billie gekozen. :D
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Die vrijdagavond zijn de clashes echt niet leuk meer. Billie, Simz, Sugababes (al is dat live niet best haha), Chemical Brothers, Khruangbin, Fatboy Slim spelen gelijk of nagenoeg tegelijk.

Heb de mazzel dat we volgende week ook naar DTRH gaan dus dat maakte de keuze soms net iets makkelijker. Voor nu vrijdagavond gewoon voor Billie gekozen. :D
Billie gaat daar haar grootste show tot dusver spelen, dus denk dat je inderdaad niet moet twijfelen in dat geval.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Wolf Alice vraagt om een vliegtuig van LA naar Glastonbury. Alle vluchten zijn geannuleerd. Zullen vast niet de enige artiest zijn die daar last van heeft.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Goed onder de indruk tot dusver. Woensdag was een beetje een nachtmerrie (onze tickets waren naar een totaal andere plek gebracht) dus vooral gisteren wat op ontdekkingstocht gegaan. @Oasiss had me al een beetje voorbereid maar het terrein is echt bizar groot. Er is overal wel wat te doen en je stuit overal op ontdekkingen. Van prachtige en bizarre kunstinstallaties tot een volledig nagebouwde pier. Ook na 3 jaar twee van onze beste vrienden weer kunnen zien dus dat was ook te gek.

Er heerst hier ook echt een fijne vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Heel tof.

Gisteravond de bedoeling bij Mel C en de acts daarna te gaan kijken maar dat was zo druk dat borden en de app afraadde om naar die tent te gaan dus daarna vooral wat bij klein podium Strummerville gaan kijken, in een bosgebied vol bankjes, banken en een soort massagestoel (haha).

Vandaag vooral naar de bands en artiesten. Eerst maar even een bezem door de clashfinder want het is van sommige stages echt veel verder lopen dan gedacht.

En stiekem zonet even naar de setlist van Kendrick in Milaan gespiekt. Nu al zin in!!!!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Verstandig. Map die online lijkt ook immens!

Vrijdag 24 juni​

  • Griff and Sigrid: 20:00-21:00 op BBC Three
  • Crowded House: 21:00-21:30 op BBC Four
  • Robert Plant & Alison Krauss: 21:30-22:30 op BBC Four
  • Hoogtepunten van Dag 1, met onder andere Wet Leg, Robert Plant & Alison Krauss, Wolf Alice, and TLC: 22:00-23:00 op BBC Two
  • Arlo Parks & IDLES: 22:30-23:30pm op BBC Four
  • Billie Eilish: 23:00-03:00 op BBC Two
  • Little Simz: 23:30-1:00 op BBC Three
  • Sam Fender & Blossoms: 1:00-2:00 op BBC Three
Lange set van Billie ?
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Korte post in de rij voor de douche (ik zag de tag haha).

Poeh, dat was echt totaal onverwacht. Eerst Grohl en daarna ineens Springsteen. Hele veld ging los. Was sowieso een fijne show.

Drie topdagen gehad. Je komt echt ogen en oren tekort hier.

Vanochtend nog even struinen en daarna vooral Pyramid met Herbie Hancock > Diana Ross > Lorde > Kendrick.

Volgende week een volledig verslag. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken