UK Glastonbury 2025

Damn die Woodsies line-up. Schitterend! Opeens Yann Tiersen en Black Country, New Road erbij!

Fantastische poster. Al gaat Weezer echt ram maar dan ook ramvol worden. Bijzondere keuze om die daar te zetten, benieuwd wie daar op Pyramid e.d. tegenover gaan staan.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik vind Blossoms relatief klein op deze line-up staan overigens, voor mijn gevoel zijn die echt mega groot in de UK

Ik vind Blossoms relatief klein op deze line-up staan overigens, voor mijn gevoel zijn die echt mega groot in de UK
Stond in 2022 bij Other Stage ook erg vol. Sowieso staan er vrij grote namen op deze poster. Maar vroeg richting die tent als je dingen echt graag wil zien om een plekje te bemachtigen.

1000032993.jpg
Poe. Deze mag er zijn hier. Staan een aantal artiesten tussen die ik heel graag mee wil gaan pakken zoals Ahohni, Beth Gibbons, Gary Numann, Self Esteem en Wunderhorse!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en swissepfan
Vraagje voor de mensen die gaan; Wat zijn nou acts waarvan je nu al vrijwel zeker bent waarvoor je gaat kiezen? De keuzestress begint hier al ernstig in te slaan en het blokkenschema is er nog niet eens.

• Leuk
Vraagje voor de mensen die gaan; Wat zijn nou acts waarvan je nu al vrijwel zeker bent waarvoor je gaat kiezen? De keuzestress begint hier al ernstig in te slaan en het blokkenschema is er nog niet eens.
Doechii, Father John Misty en Taskmaster. Voor de rest wacht ik nog even het schema af. Er kan zomaar ineens weer een klapper bijkomen die alles uit balans schudt.

Voor dat antwoord moet ik echt even goed gaan zitten haha, is zo immens veel wat ik wil gaan zien. Maar zo even uit mijn hoofd ga ik sowieso voor Brandi Carlile Biffy Clyro, Alanis Morissette, John Fogerty, Rod Stewart, Stephen Wilson Jr, Cam Cole en Beth Gibbons. Maar ook acts als Snow Patrol, Prodigy, Franz, St. Vincent, Gary Numan en Neil Young wil ik graag zien. Hoe dan ook een slagveld dus. Maar de eerste opsomming heeft wel absolute voorrang.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Voor dat antwoord moet ik echt even goed gaan zitten haha, is zo immens veel wat ik wil gaan zien. Maar zo even uit mijn hoofd ga ik sowieso voor Brandi Carlile Biffy Clyro, Alanis Morissette, John Fogerty, Rod Stewart, Stephen Wilson Jr, Cam Cole en Beth Gibbons. Maar ook acts als Snow Patrol, Prodigy, Franz, St. Vincent, Gary Numan en Neil Young wil ik graag zien. Hoe dan ook een slagveld dus. Maar de eerste opsomming heeft wel absolute voorrang.
Brandi Carlile helemaal vergeten! Die staat er bij mij ook nog bij.

• Geweldig
En ik ben dan Fatboy Slim vergeten! Gelukkig staat die er zo ongeveer 35x te draaien dus dat moet wel 1 keer goed komen. Maar hopelijk wel op een moment dat hij zijn klassiekers staat te draaien

PFFFFFFFFFFFFFF

Taskmaster, James Acaster, Neil Young en Alanis Morrisette sowieso. Daarna clashes afwachten, veel dwalen. Ik heb zo'n 100 acts gezien die ik graag wil zien, maarja. Ik wil ook ongedwongen genieten.

Roy Harper en Olivia Rodrigo ook btw

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Het is wel even geleden dat ik zoveel zin in een festival had als nu in Glastonbury. Ik heb het gevoel dat ik aan de vooravond sta van een machtig avontuur en een magische ervaring. Muzikaal gezien zijn er festivals die meer bij mijn smaak passen maar daar weet je wat je krijgt en is het puur op de muziek gericht. Hier weet ik niet wat ik kan gaan verwachten en dat maakt dat ik zit te trappelen van ongeduld als een kind dat bijna naar Eurodisney gaat.

Er komen bij elke poster, zoals gebruikelijk, weer nieuwe dingen op mijn lijstje met aangestipte acts. Er is heel veel wat ik leuk zou vinden om te zien en ook een hoop waar ik heel graag bij ben. De musts houden we daarentegen bewust beperkt: ANOHNI and the Johnsons, Neil Young, Ichiko Aoba, John Fogerty, Beth Gibbons/Gary Numan (afhankelijk van wie de twee-na-laatste spot op The Park krijgt zaterdag), Turnstile

• Leuk
Glastonbury staat toch ook nog op mijn to do lijstje, dat zou dan 2027 moeten zijn aangezien volgend jaar een rustjaar is. Het is toch een beetje een kroon op een festivalleven. 😉

Ben wel benieuwd of je echt voelt dat er zo ontzettend veel mensen zijn of dat het wel klopt met de omvang van het terrein.

• Leuk

Users who are viewing this thread