UK Glastonbury 2024

Poulske

Playlistbediener
9 nov 2015
45
0
Ik lees geruchten dat Springsteen volgende zomer weer door Europa gaat touren, wellicht wat voor Glastonbury? Zou mooi zijn.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Begint het bij anderen ook al meer te kriebelen?

Op de een of andere manier blijft Glasto in mijn hoofd spoken waardoor wij toch beslist hebben om er van een "das toch een once in a lifetime en gaan we nooit meer doen" een "laten we tickets proberen scoren" te maken. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Gokje, want de voorpret is begonnen:
Pyramid: Olivia Rodrigo - Dua Lipa - Coldplay
Other: The XX - The National - Blink-182/Foals/Britse rockband of elektronische act die hier nooit zou headlinen
Legends: Spice Girls

Rodrigo lang over getwijfeld maar ik zie het gewoon gebeuren wegens succes van het album in combinatie met haar tourdata die perfect uitkomen. Glasto durft ook wel zo'n act te pushen (ze moet niet onderdoen voor Stormzy of Lizzo) en 2025 zou te laat zijn voor deze album cycle.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Gokje, want de voorpret is begonnen:
Pyramid: Olivia Rodrigo - Dua Lipa - Coldplay
Other: The XX - The National - Blink-182/Foals/Britse rockband of elektronische act die hier nooit zou headlinen
Legends: Spice Girls

Rodrigo lang over getwijfeld maar ik zie het gewoon gebeuren wegens succes van het album in combinatie met haar tourdata die perfect uitkomen. Glasto durft ook wel zo'n act te pushen (ze moet niet onderdoen voor Stormzy of Lizzo) en 2025 zou te laat zijn voor deze album cycle.
Op efest kwam ook het bericht dat ze hoogstwaarschijnlijk enkele festivals gaat doen. Kwam van dezelfde bron die de touraankondiging meldde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Officieel aangekondigd: 2 november coach sale, 5 november general sale.
Ticketprijs dit jaar is £360, dat is £20 meer dan vorig jaar. Voorschot is ook omhoog gegaan (£75 ipv £50).
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Max 6 tickets per boeking. Er wordt terug gebruik gemaakt van het oude boekingsysteem, deposit is dus meteen te betalen, in tegenstelling tot de resale dit jaar.
 
  • Confetti
Waarderingen: Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Bij deze wou ik hier even polsen wie van het forum allemaal gaat proberen voor tickets?
Als het bij enkele forumleden blijft, wordt het niet zo moeilijk maar bij grote interesse wil ik gerust een iets deftigere planning organiseren met spreadsheets etc.
Hierbij een korte poll voor mensen die tickets gaan proberen kopen en daarbij graag andere forumleden willen helpen. Indien je zelf geen tickets nodig hebt maar wel wil helpen, mag dat natuurlijk ook! Vergeet niet dat je hiervoor wel de mogelijkheid moet hebben om een voorschot te betalen met een creditcard.

POLL
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Ik ga proberen en heb al een aantal leden toegezegd te helpen. Omdat je max 6 tickets mag kopen blijft het daar ook bij.

@ThijsDB wellicht handig om ook in de poll ff de vraag toe te voegen wie voor welke sale gaat. Coach, regulier of beide.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken