Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ben nu zelf Tiny Tina's Wonderlands aan het spelen. Borderlands in een dnd setting. Erg vermakelijk. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Voor mij de fantastische open wereld om te ontdekken, geweldig vechtsysteem, talloze manieren om gevechten aan te pakken.... elke speelsessie bracht weer nieuwe avonturen en verrassingen. Van even die grot bekijken tot een volledige dungeon inc geniale baas ontdekken. En de boss battles zijn echt epic. Mijn goty, al niet game of all time. Fantastisch sfeervol ook.

Hoe ver ben je? En wat staat je tot dusver tegen?
Open wereld is imo hier overrated. Hoewel het spel best ok is kwa looks, is het dan weer niet mijn stijl. Naar mijn smaak is alles een beetje karakterloos of te goth.

en ik vind de gameplay juist enorm slecht. Ik vind de controls kut, maar het is ook allemaal supertraag en niet vloeiend. Dat is voor mij echt de grootste showstopper.

Ga je dood (wat nogal gebeurt in de game) moet je vaak behoorlijke stukken opnieuw doen wat je niet wil. En de items in de builts vind ik voor weinig voldoening zorgen helaas.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hele stukken opnieuw doen viel mij in Elden Ring door de vele sites of grace juist enorm mee. Vaak eindig je vlak voor een baas of in een groot gebied. Dat was in de andere Souls games of Sekiro wel anders.

Traag was het voor mij ook niet omdat ik bewust voor een build gekozen had waarin ik wat sneller kon vechten en mijn armor en wapens e.d. wat light hield. Hoe meer je levelt hoe sterker en sneller je wordt.

In welke zin vindt je de open wereld overrated? Voor mij was dit eindelijk een game waarin oprecht in elke hoek iets nieuws te vinden was en waarin je blijft ontdekken, waar de meeste open world games snel repetitief werden of voorspelbaar heb ik dat in 130u Elden Ring niet meegemaakt.

Hoe ver ben je? En voor welke class en build heb je gekozen?

Duurde bij mij ook wel even voordat ik er echt lol in kreeg. Het begin is even goed zoeken. Het is ook wel een love it or hate game volgens mij. :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Hele stukken opnieuw doen viel mij in Elden Ring door de vele sites of grace juist enorm mee. Vaak eindig je vlak voor een baas of in een groot gebied. Dat was in de andere Souls games of Sekiro wel anders.

Traag was het voor mij ook niet omdat ik bewust voor een build gekozen had waarin ik wat sneller kon vechten en mijn armor en wapens e.d. wat light hield. Hoe meer je levelt hoe sterker en sneller je wordt.

In welke zin vindt je de open wereld overrated? Voor mij was dit eindelijk een game waarin oprecht in elke hoek iets nieuws te vinden was en waarin je blijft ontdekken, waar de meeste open world games snel repetitief werden of voorspelbaar heb ik dat in 130u Elden Ring niet meegemaakt.

Hoe ver ben je? En voor welke class en build heb je gekozen?

Duurde bij mij ook wel even voordat ik er echt lol in kreeg. Het begin is even goed zoeken. Het is ook wel een love it or hate game volgens mij. :)
Samurai, en ben bij de Academy Of Raya Lucaria aangekomen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
A, dat vond ik een heel tof gedeelte.

Mocht je aan het einde van de Academy nog niet helemaal overtuigd zijn dan denk ik dat het wellicht geen game voor jou is.

Ik ben wel benieuwd: Wat vonden jullie van die Starfield trailer? Ik ben nog niet helemaal overtuigd.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
A, dat vond ik een heel tof gedeelte.

Mocht je aan het einde van de Academy nog niet helemaal overtuigd zijn dan denk ik dat het wellicht geen game voor jou is.

Ik ben wel benieuwd: Wat vonden jullie van die Starfield trailer? Ik ben nog niet helemaal overtuigd.
Is het al bekend waar die op uitkomt? Ik ben wel een bethesda guy, maar bij space games haak ik vaak toch wel af.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik heb Plus extra maar aangeschaft, en ben begonnen met Valhalla waar ik nu bijna 10 uurtjes in heb zitten. Heb na de eerste 2 AC deze reeks niet meer aangeraakt omdat het gewoon veel te eentonig was na een 20 tal uur. Vooralsnog kan ik mij er aardig in verliezen, benieuwd hoe lang dit duurt.

Wel echt prima games op Plus extra. Hopelijk vullen ze dit ook af en toe wat aan met wat nieuwe content.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik heb Plus extra maar aangeschaft, en ben begonnen met Valhalla waar ik nu bijna 10 uurtjes in heb zitten. Heb na de eerste 2 AC deze reeks niet meer aangeraakt omdat het gewoon veel te eentonig was na een 20 tal uur. Vooralsnog kan ik mij er aardig in verliezen, benieuwd hoe lang dit duurt.

Wel echt prima games op Plus extra. Hopelijk vullen ze dit ook af en toe wat aan met wat nieuwe content.
Ja ik ben er ook best blij mee. Ik ben helemaal into de Death Stranding, wat een game joh. Had hem nooit gekocht want wist eigenlijk niet wat ik er mee moest (vanaf de trailers gezien). Maar nu ik hem in bezit heb vind ik het een fantastische game.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
26 / 27 september de release van Wrath of the Lich King Classic voor de geïnteresseerden. Als je wil beginnen, kom dan naar de Pyrewood Village realm aan de Horde kant :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Voor de PS plus gangers hier. Poem is echt een (kleine) aanrader. Heel korte game, maar met veel charme. Echt een game die ik betaald nooit zou checken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Voor de PS plus gangers hier. Poem is echt een (kleine) aanrader. Heel korte game, maar met veel charme. Echt een game die ik betaald nooit zou checken.
Thanks voor de tip. Die kortere games bevallen met wel. Net Stray uitgespeeld. Zeker niet super hoogstaand maar wel erg mooi en toch wel een beetje schattig. 5 uurtjes en je bent klaar. Start Poem misschien ook wel eens op.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Gisteren aan Sifu begonnen op de Playstation. Kungfu game en qua gameplay en moeilijkheidsgraad doet het me erg denken aan Sekiro en Nioh. Echt een aanrader.

Tegelijk ook bezig met AI Somnium Files: The Nirvana Initiative en ook dat is weer een dijk van een visual novel. Spannend maar ook hilarisch.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Thanks voor de tip. Die kortere games bevallen met wel. Net Stray uitgespeeld. Zeker niet super hoogstaand maar wel erg mooi en toch wel een beetje schattig. 5 uurtjes en je bent klaar. Start Poem misschien ook wel eens op.
Stray moet ik nog uitspelen. Begon wel tof maar uit eindelijk niet echt mijn game. Poem is vrij simpel ingedeeld. Het is een vrij compacte wereld maar waar wel veel in gebeurt. En dan moet je simpelweg met een camera vanalles oplossen. En dat doen ze naar mijn mening op een leuke creatieve manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ni No Kuni vanaf vandaag op Gamepass. Mijn vrije tijd is weer naar de maan. :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ni No Kuni vanaf vandaag op Gamepass. Mijn vrije tijd is weer naar de maan. :p
Deel 1? Die game was heel veel belovend, maar kwam op een gegeven moment wel moeilijk doorheen dus helaas nooit afgerond. Het begin van de game is erg indrukwekkend.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja deel 1! En hetzelfde eigenlijk, paar uur gespeeld op PS4 en toen mee gestopt. Nu maar even goed induiken.

Assassins Creed Oddysey verschijnt ook vandaag op Gamepass en Deathloop (geniaal) vanaf dinsdag. 90 euro betaalt voor 3 jaar en dat is echt een koopje gebleken. Binnenkort staan ook alle Persona games er op.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ja deel 1! En hetzelfde eigenlijk, paar uur gespeeld op PS4 en toen mee gestopt. Nu maar even goed induiken.

Assassins Creed Oddysey verschijnt ook vandaag op Gamepass en Deathloop (geniaal) vanaf dinsdag. 90 euro betaalt voor 3 jaar en dat is echt een koopje gebleken. Binnenkort staan ook alle Persona games er op.
Ja Deathloop volgende week op PS PLus en AS Origins. Kijk vooral uit naar die eerste. Nu net aan Spiderman begonnen, dat nieuwe PS Plus is echt een grote snoepwinkel voor me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken