Filmtopic

Gisteren op aandringen als niet horror-liefhebber naar Obsession geweest en wat een goede film! Het was voor mij vooral een uur en 3 kwartier met hartkloppingen in de stoel zitten maar het verhaal zit goed in elkaar, boodschap in de film is duidelijk en Inde Navarette geeft wat mij betreft de beste prestatie op het witte doek tot nu toe dit jaar. Hoe ze zo snel switcht tussen bang, verdrietig, blij, boos en compleet gestoord is iets wat er niet veel kunnen. Aanrader!! 8.5/10

Iemand Disclosure Day al meegepakt?

Kijkt fijn weg maar ik vond het al met al toch een beetje een tegenvaller. Heerlijke rol van Emily Blunt wel.

Kijkt fijn weg maar ik vond het al met al toch een beetje een tegenvaller. Heerlijke rol van Emily Blunt wel.
Ik hoop morgen te gaan! Toch best wel benieuwd. Komende week hopelijk ook nog Obsession en Backrooms meepakken, ik heb wat in te halen…

Ik hoop morgen te gaan! Toch best wel benieuwd. Komende week hopelijk ook nog Obsession en Backrooms meepakken, ik heb wat in te halen…
Enjoy.

Precies die 2 films wil ik ook nog meepakken. (Maar meestal draait het in de praktijk uit op een uiteindelijke streambeurt)…

Als "Spielbergian" nog eens ouderwets genoten van Disclosure Day.Zeker niet zijn beste werk maar wel een verademing na West side story en the Fabelmans.Hij blijft toch een van de grootste storytellers in Hollywood.Productie is zoals altijd top, met weer enkele goede camerashots van Janusz Kaminski en de muziek van John Williams. Blijft wel nog de vraag wat de overheden verzwijgen....

Backrooms wil ik ook nog meepakken, begin horror toch iets leuker te vinden. Obsession spookt nog steeds door mijn hoofd.

Ik heb toevallig beide films gezien in de week!

Backrooms was wel tof gemaakt maar deed me niet zo geweldig veel, is volgens mij meer hype dan het waard is.

Obsession is echter wel echt top! Van de performance, tot cinematografie en script kan ik er echt practisch niks slechts van zeggen! Zeker een aanrader

• Leuk
Waarderingen: luluasas en visdave34
Als "Spielbergian" nog eens ouderwets genoten van Disclosure Day.Zeker niet zijn beste werk maar wel een verademing na West side story en the Fabelmans.Hij blijft toch een van de grootste storytellers in Hollywood.Productie is zoals altijd top, met weer enkele goede camerashots van Janusz Kaminski en de muziek van John Williams. Blijft wel nog de vraag wat de overheden verzwijgen....
Ik ben ook erg into Spielberg maar dat brengt ook wel hoge verwachtingen met zich mee. Zeker genoeg sterke momenten gezien en het concept is leuk maar
ik had echt wel moeite met het script en de allerlei onlogische keuzes die door iedereen gemaakt werden. Soms ook gewoon plotholes. En de cgi beelden waren ook best matig, toch?

Users who are viewing this thread