Festileaks Festival Draft

koekdoos wrote:

Joslittel wrote:
Jaja lieve kijkbuiskinderen, festileakers en reaguurders! Het is tijd om de laatste headliner van The Pit bekend te maken, het dikste metalpodium van deze zomer. Na Parkway Drive, Nightwish en System of a Down wordt Amon Amarth de laatste afsluitende act. Ongetwijfeld sluiten ze af met een van de favoriete nummers van de organisatie, kijk onderstaand filmpje maar.

Dit is goede informatie. Nightwish headliner van een stage!

Thanks voor de feedback! De waardering voor een goede metalnaam is toch beperkt op dit gedeelte van het forum. Ik ga mijn marketingsteam hier toch eens op aanspreken waarom we hier onze bekendmakingen doen. Er is zojuist een volledige marketingafdeling van een conculega beschikbaar gekomen dus misschien stap ik maar eens over.

Tijd voor meer metal dus?

Missen nog wel wat (voor mij) belangrijke namen :-P

koekdoos wrote:

Joslittel wrote:
Jaja lieve kijkbuiskinderen, festileakers en reaguurders! Het is tijd om de laatste headliner van The Pit bekend te maken, het dikste metalpodium van deze zomer. Na Parkway Drive, Nightwish en System of a Down wordt Amon Amarth de laatste afsluitende act. Ongetwijfeld sluiten ze af met een van de favoriete nummers van de organisatie, kijk onderstaand filmpje maar.

Dit is goede informatie. Nightwish headliner van een stage!

Thanks voor de feedback! De waardering voor een goede metalnaam is toch beperkt op dit gedeelte van het forum. Ik ga mijn marketingsteam hier toch eens op aanspreken waarom we hier onze bekendmakingen doen. Er is zojuist een volledige marketingafdeling van een conculega beschikbaar gekomen dus misschien stap ik maar eens over.

Als uw marketing team zijn best doet in het Graspop forum denk ik dat je met deze absurd goede line-up los iedereen mee hebt :wink:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=6J2Y2Z95QwM[/video]
(een goeie cover van Frank Ocean's 'Lost' kon ik niet vinden, maar this'll do..)

De prinses van de neo soul.: Jorja Smith.

@joslittel > @werchter12

Tijd voor nog een ijzersterke naam voor The Pit. Verantwoordelijk voor een van de meest verpletterende liveshows die ik ooit gezien heb. Deze show is hieronder integraal te zien voor de liefhebber. Deze topband staat op de afsluitende dag voor System of a Down. Dit podium hoeven we gelukkig daarom niet meer zelf af te breken op maandag. Lamb of God is de nieuwste naam voor JozzFest!

[video]https://m.youtube.com/watch?v=XG2WFQa04bw&t=209s[/video]

@werchter12
@warriorandweirdo

Tijd voor nog een ijzersterke naam voor The Pit. Verantwoordelijk voor een van de meest verpletterende liveshows die ik ooit gezien heb. Deze show is hieronder integraal te zien voor de liefhebber. Deze topband staat op de afsluitende dag voor System of a Down. Dit podium hoeven we gelukkig daarom niet meer zelf af te breken op maandag. Lamb of God is de nieuwste naam voor JozzFest!
Precies waar ik bang voor was. Had ik nu maar Oasiss' beurt gehad, want ik wilde Lamb of God in mijn aankomende beurt kiezen. Kan je nu weer stoppen? Dank u.
En bedankt voor die show, overigens, blijft lekker om 'm her te beleven.

Joslittel wrote:

Precies waar ik bang voor was. Had ik nu maar Oasiss’ beurt gehad, want ik wilde Lamb of God in mijn aankomende beurt kiezen. Kan je nu weer stoppen? Dank u.
En bedankt voor die show, overigens, blijft lekker om ‘m her te beleven.

Ben ik daar ff blij mee! Deze band wilde ik perse hebben maar was gokken hoe snel die eruit zou gaan.

wenteldave wrote:

Joslittel wrote:

Precies waar ik bang voor was. Had ik nu maar Oasiss’ beurt gehad, want ik wilde Lamb of God in mijn aankomende beurt kiezen. Kan je nu weer stoppen? Dank u.
En bedankt voor die show, overigens, blijft lekker om ‘m her te beleven.

Ben ik daar ff blij mee! Deze band wilde ik perse hebben maar was gokken hoe snel die eruit zou gaan.
Achteraf had ik het anders aan moeten pakken. Niemand die op bijvoorbeeld Alanis Morisette was gekomen, dus had ik Lamb of God toen maar gekozen. Pff...

(Ik wil me op voorhand excuseren voor mijn gebrek aan creativiteit en mijn gebrekkige Paint-skills)

De organisatoren van het wereldberoemde FYRE-festival zijn terug! Ze komen naar Europa met een gloednieuw muziekfestival dat alle genres en leeftijden zal samenbrengen. Het nieuwe festival zal de naam LYRE dragen. Een eerste - voorlopige - affiche kan alvast gedeeld worden. Zal ook dit festival achteraf een Netflix-documentaire mogen krijgen?

iegvj6yh1ykkd.40.55.png

Er werd ook een nieuwe naam toegevoegd aan de affiche. De Britse metalband Architects zal ook optreden!

@warriorandweirdo
@chileera

Hahahaha. Die is echt fantastisch. Die poster ook, met dat ''will'' happen. Ik zou er geen euro tegenaan durven gooien ( :lol: grapje ) maar ik vind dit echt geniaal. Heerlijk.

Edit: Dikke line-up ook!!!!

Achteraf had ik het anders aan moeten pakken. Niemand die op bijvoorbeeld Alanis Morisette was gekomen, dus had ik Lamb of God toen maar gekozen. Pff…
Wees toch maar blij dan, want ik had het stukje over Alanis al getypt voordat jij haar wegstal. :wink:

(Ik wil me op voorhand excuseren voor mijn gebrek aan creativiteit en mijn gebrekkige Paint-skills)

De organisatoren van het wereldberoemde FYRE-festival zijn terug! Ze komen naar Europa met een gloednieuw muziekfestival dat alle genres en leeftijden zal samenbrengen. Het nieuwe festival zal de naam LYRE dragen. Een eerste – voorlopige – affiche kan alvast gedeeld worden. Zal ook dit festival achteraf een Netflix-documentaire mogen krijgen?

iegvj6yh1ykkd.40.55.png

Er werd ook een nieuwe naam toegevoegd aan de affiche. De Britse metalband Architects zal ook optreden!

@warriorandweirdo
@chileera

Briljante poster! Vooral die foto haha. Maaruh Architects boeken. Waarom nou :cry: ik had hen al zo mooie plek toegezegd op The Pit

Ik heb nu drie posters/logo's/etc. gezien en ze zijn alle drie klasse en beter dan dat ik ooit kan maken. Heb het even geprobeerd, maar ik kwam er niet bepaald uit, oftewel, dat wordt nog leuk.
Maar ga eens weg met Architects. Net doorgeschakeld van Lamb of God naar Architects, krijgen we dit...

Ik heb nu drie posters/logo’s/etc. gezien en ze zijn alle drie klasse en beter dan dat ik ooit kan maken. Heb het even geprobeerd, maar ik kwam er niet bepaald uit, oftewel, dat wordt nog leuk.
In ruil voor Radiohead bieden wij ons designteam aan!

wenteldave wrote:
Ik heb nu drie posters/logo’s/etc. gezien en ze zijn alle drie klasse en beter dan dat ik ooit kan maken. Heb het even geprobeerd, maar ik kwam er niet bepaald uit, oftewel, dat wordt nog leuk.

In ruil voor Radiohead bieden wij ons designteam aan!
Deal! :wink:

Nu tijd voor de meest obscure band die op mijn festival een speciale late-night spot krijgt: Heilung

@chileera
@thijsdb

[video]https://www.youtube.com/watch?v=h1BsKIP4uYM[/video]

Nu tijd voor de meest obscure band die op mijn festival een speciale late-night spot krijgt: Heilung

@chileera
<a href="https://forum.festileaks.com/members/thijsdb/"

Oew gaaf man. Ik ging er vanuit dat deze over zou blijven voor de vrije keuze :(

Users who are viewing this thread