Niet om moeilijk te willen doen, maar zijn die niet iets te groot voor opener 2de podium? Allee die waren in '19 sub op Graspop bv. en dacht dat we ons moesten baseren op de huidige populariteit, of heb ik dat misbegrepen?![]()
Via onze boeker in de VS kregen we een tip door. Een jonge band die daar alle lokale festivals pat speelt. Die willen we in Europa graag het podium geven. De opener van ons 2de podium!!!!
(helaas geen muziekvideo, want ze hebben nog geen muziek uit. Maar geloof ons, dit gaat je goed bevallen!!!!!)
@Yannick @Oasiss
De pot verwijt hier wel een beetje de ketel, moet ik zeggen.Niet om moeilijk te willen doen, maar zijn die niet iets te groot voor opener 2de podium? Allee die waren in '19 sub op Graspop bv. en dacht dat we ons moesten baseren op de huidige populariteit, of heb ik dat misbegrepen?
Hoezo? Bij mij mag je ook altijd aangeven als een act te hoog staat hoor. En is zeker niet als verwijt bedoeld, gewoon een vraag, omdat @Brian lijkt aan te geven dat zijn festival plaatsvindt in de jaren '80.De pot verwijt hier wel een beetje de ketel, moet ik zeggen.
Ik hoop niet dat we ons moeten baseren op huidige populariteit. Dan moet ik namelijk deze hele dag al weggooien bijvNiet om moeilijk te willen doen, maar zijn die niet iets te groot voor opener 2de podium? Allee die waren in '19 sub op Graspop bv. en dacht dat we ons moesten baseren op de huidige populariteit, of heb ik dat misbegrepen?
Ik hoop niet dat we ons moeten baseren op huidige populariteit. Dan moet ik namelijk deze hele dag al weggooien bijv
Ze zijn geboekt naar populariteit in juni 1971. Hun debuutalbum kwam in 1973 kwam hun debuutalbum uit. Vanaf 1970 heten ze pas Lynyrd Skynyrd. In juni 1971 speelden ze enkel lokale shows in Florida. In 1974 pas voor het eerst in Europa.
Vandaar deze keus
Vrij moeilijk aan te geven als je steeds gewoon je acts op een rijtje zet. Dat je er omwille van de overleden artiesten er eens hier en daar een affiche iéts sterker is dan normaal, kan ruim geloven. Maar een affiche met Bob Marley, Childish Gambino, Radiohead, Stormzy, Massive Attack, Nirvana en Tom Waits bovenaan is gewoon.. sterk. Afin, ieder doet z'n ding. Ik ga hier niet de zeurpiet uithangen omdat er iemand een headliner meer of minder heeft dan een ander. Iedereen moet voor zichzelf die rekening maar maken. Het valt bij een aantal gewoon op.Hoezo? Bij mij mag je ook altijd aangeven als een act te hoog staat hoor.
Headliners: Bob Marley, Radiohead, NirvanaMaar een affiche met Bob Marley, Childish Gambino, Radiohead, Stormzy, Massive Attack, Nirvana en Tom Waits bovenaan is gewoon.. sterk.
Geef nochtans bij al mijn aankondigingen aan op welk podium (en positie) de artiest staat hoor.Vrij moeilijk aan te geven als je steeds gewoon je acts op een rijtje zet. Dat je er omwille van de overleden artiesten er eens hier en daar een affiche iéts sterker is dan normaal, kan ruim geloven. Maar een affiche met Bob Marley, Childish Gambino, Radiohead, Stormzy, Massive Attack, Nirvana en Tom Waits bovenaan is gewoon.. sterk. Afin, ieder doet z'n ding. Ik ga hier niet de zeurpiet uithangen omdat er iemand een headliner meer of minder heeft dan een ander. Iedereen moet voor zichzelf die rekening maar maken. Het valt bij een aantal gewoon op.
Gambino, B.I.G, Joy Division en Massive Attack zijn toch gewoon eerder headliners of op zn minst subs dan tentnamen? En Rosalia is toch ook veel te groot voor een tent?Headliners: Bob Marley, Radiohead, Nirvana
Subs: Childish Gambino, Stormzy, Massive Attack (Childish & MA kan je mijns inziens ook in een tent kwijt)
Sterk erbuiten: Tom Waits
Als ik dit toepas op mijn eigen namen this far:
Headliners: Pearl Jam, David Bowie, TBA (er komt idd nog eentje aan, in mijn ogen van echt wel een kleiner kaliber)
Subs: ROSALÍA, The Cranberries, Patti Smith (tbh, Motomami vind ik hiervan de grootste & zouden ook alle 3 in een tent kunnen staan)
Sterk erbuiten: The Notorious B.I.G., Joy Division, TBA (over alle 3 ga je kunnen discussiëren of ze in een tent kunnen...)