Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
swanscatherine-ceresole.jpg


Swans.

@Oasiss 2x > ik > @Brian
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Ach, en ik twijfelde vorige ronde nog bij het kiezen van Burial en Autechre voor SOPHIE.. Sowieso weinig pop op m'n festival te vinden.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.121
1.346
De zaterdag op de Bevegemse Vijvers is besteed aan artiesten, die hun muzikale stempel op de jaren '90 en/of '00 hebben gedrukt. Zo werden op de MadMandra Main reeds Pearl Jam en The Cranberries aangekondigd. Hier doen we nu nog een powervrouw bovenop!

IMG_2412.jpeg

Frontvrouw Deborah Anne Dyer, oftewel Skin, staat gekend om haar unieke stem. Hiermee geeft ze Skunk Anansie hun typische sound en dat kan de organisatie ten zeerste smaken. Nu nog de vraag of de menigte in Zottegem van dezelfde mening is, maar dat zijn we nagenoeg zeker. Komt dit zien!


Next: @Martijn @Royke
 
Laatst bewerkt:

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.121
1.346
De zaterdag op de Bevegemse Vijvers is besteed aan artiesten, die hun muzikale stempel op de jaren '90 en/of '00 hebben gedrukt. Zo werden op de MadMandra Main reeds Pearl Jam en The Cranberries aangekondigd. Hier doen we nu nog een powervrouw bovenop!

Bekijk bijlage 7868

Frontvrouw Deborah Anne Dyer, oftewel Skin, staat gekend om haar unieke stem. Hiermee geeft ze Skunk Anansie hun typische sound en dat kan de organisatie ten zeerste smaken. Nu nog de vraag of de menigte in Zottegem van dezelfde mening is, maar dat zijn we nagenoeg zeker. Komt dit zien!


Next: @Martijn @Royke
Zo, de aankondiging gekregen die ze ook verdienen! 👌
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.121
1.346
Mijn 6 volgende aankondigingen staan klaar. Ben eens benieuwd hoeveel ik hiervan ook effectief zal kunnen posten 🤭
 
  • Haha
Waarderingen: Royke

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.168
6.635
Mijn 6 volgende aankondigingen staan klaar. Ben eens benieuwd hoeveel ik hiervan ook effectief zal kunnen posten 🤭
Ik werk eigenlijk met een vrij uitgebreide shortlist, vrij gemakkelijk en op de moment zelf kies ik daar dan uit waar ik goesting in heb lol. Moet zeggen dat er hier en daar wel eens eentje uitvalt, maar op zich valt het al bij al wel mee. 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken