Als je met een dubbele mainstage werkt dan zou ik zeal & ardor een tent laten headlinen en nog een wat grotere band boeken om de tweede mainstage te laten afsluitenEens met Yannick in deze hoor. Ik probeer zelf ook zoveel mogelijk te kijken naar huidige populariteit maar dat Brian het 'anders' doet is vanaf het begin al duidelijk en vind ik juist interessant en leuk om te zien.
Metalheads, mag ik jullie hulp of onderstaande beetje oke is qua grootte en indeling:
Vrijdag:
Slipknot > Headliner
Zeal&Ardor > Afsluiter 2e podium
Babymetal > Sub
VUUR! - Amyl & The Sniffers > Openingsact - overdag in een tentstage
Zaterdag:
Avenged Sevenfold > Headliner
Disturbed > Afsluiter 2e podium
Alter Bridge > Sub
Fleddy Melculy - Brutus > Openingsact - overdag in een tentstage
Zondag:
Iron Maiden > Headliner
Within Temptation > Afsluiter 2e podium
Behemoth > Sub
Kamelot > Sub 2e podium
Beartooth - Amenra > Openingsact - overdag in een tentstage
Disturbed kan ook prima een plekje omlaag, om Disturbed en Alter Bridge de 2 mainstages te laten subben en nog 1 mainstage headliner extra te boeken
Het is maar wat je wilt natuurlijk, zoals het er nu staat is het ook prima. maar twee ms2 headliners erbij zou nog steeds een hele realistische graspop affiche zijn imo. ik zou mbv clashfinder kijken welke bands de tweede mainstage (north stage) afsloten op graspop de laatste jaren en op basis daarvan je keuzes maken. je mag me best dingen vragen door middel van een prive bericht als dat je helpt