Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Hoe gaat het worden met je huidige namen?
Oasis, sub; x en 2e podium Pet Shop Boys
Taylor, sub; The XX, 2e podium Ben Howard
Depeche Mode, sub; Strokes en 2e podium Placebo

Zoiets?

Schuer, fix die rëunie en tekenen maar ;)

The Strokes - Oasis (2e podium: Ben Howard)
Placebo - Depeche Mode
Nightwish - The XX - Taylor Swift (2e podium: Pet Shop Boys)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB en Koekdoos

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.870
2.669
Tijd voor een headliner van ons tweede podium op zondag. En wat voor één! Maak je klaar voor een magische avond met Tom en Thom: Tom Waits!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino en Ayreon, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Faith No More en Them Crooked Vultures en voor zondag 30 juni: Radiohead, Tom Waits, Massive Attack en Vampire Weekend.

@Paddy
@Tinus101
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
822
1.723
Tijd voor een headliner van ons tweede podium op zondag. En wat voor één! Maak je klaar voor een magische avond met Tom en Thom: Tom Waits!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino en Ayreon, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Faith No More en Them Crooked Vultures en voor zondag 30 juni: Radiohead, Tom Waits, Massive Attack en Vampire Weekend.

@Paddy
@Tinus101
Ja mooi, daar ga ik wel bij zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Tijd voor een headliner van ons tweede podium op zondag. En wat voor één! Maak je klaar voor een magische avond met Tom en Thom: Tom Waits!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino en Ayreon, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Faith No More en Them Crooked Vultures en voor zondag 30 juni: Radiohead, Tom Waits, Massive Attack en Vampire Weekend.

@Paddy
@Tinus101
Ja hoor; daar is ie toch!
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
De volgende artiest op IN_SANITY schijnt een van de verrassende hoogtepunten van afgelopen Pinkpop te zijn geweest. Volgens vrienden van een collega van mij dan. En wie ben ik om die festivalgangers niet op hun woord te geloven? Ik ken hem vooral van de corona-versie van het Songfestival, waar hij al een grote hype was. Tijd voor een volgend festival lijkt me!

Daði Freyr​

Aankondiging 10.jpg


@Lion --> @WesleyNoH
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
822
1.723
elt-01 iggy.jpg
We hadden nog één naam nodig voor de bovenste regionen van Ex_Lion Tamer. Op ons festival, waar redelijk wat uit de punk-hoek wordt geboekt, moest de godfather van punk ook een keer gestaan hebben. Ik heb hem zelf maar één keer live gezien, en dat was op Paaspop 2018, maar dat was meteen een van mijn favoriete concerten die ik heb gezien.

Zelfs op 76-jarige leeftijd kan IGGY POP het nog steeds.

Next up: @WesleyNoH (2x)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken