Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor mij hetzelfde.
En ja, dan zullen mensen wel eens een deadline missen. Wat mij betreft onderdeel van het spel en op zich ook geen big deal. Daarnaast kun je via iemand anders natuurlijk alvast een naam doorgeven, als je weet dat je bijna aan de beurt bent.
Duik in de magie van Spectrum Sound Festival, waar muziek als een kleurrijk palet van emoties wordt geschilderd! Op verschillende dagen van het festival schitteren we met trots: Ben Howard en Nightwish!
Ben Howard, de singer-songwriter die de ziel aanspreekt met zijn diepgaande teksten en betoverende melodieën. Op zijn festivalnacht wordt Spectrum Sound een oase van rust en emotie, waar het publiek wordt meegenomen op een intieme reis door zijn muzikale wereld.
En dan betreedt Nightwish het podium op zondag. Met hun epische symfonische metal en krachtige performance zullen ze Spectrum Sound laten schudden op zijn grondvesten. Nightwish zal zijn stempel zeker en vast drukken.
Ondertussen mag Baspop nog 2 headliners, 3 subs en 2 grote tentafsluiters toevoegen aan het affiche.
Let maar eens op wat voor groots en/of belangrijks er nog uit de hoge hoed getoverd gaat worden richting het einde
Duik in de magie van Spectrum Sound Festival, waar muziek als een kleurrijk palet van emoties wordt geschilderd! Op verschillende dagen van het festival schitteren we met trots: Ben Howard en Nightwish!
Ben Howard, de singer-songwriter die de ziel aanspreekt met zijn diepgaande teksten en betoverende melodieën. Op zijn festivalnacht wordt Spectrum Sound een oase van rust en emotie, waar het publiek wordt meegenomen op een intieme reis door zijn muzikale wereld.
En dan betreedt Nightwish het podium op zondag. Met hun epische symfonische metal en krachtige performance zullen ze Spectrum Sound laten schudden op zijn grondvesten. Nightwish zal zijn stempel zeker en vast drukken.
Hoe gaat het worden met je huidige namen?
Oasis, sub; x en 2e podium Pet Shop Boys
Taylor, sub; The XX, 2e podium Ben Howard
Depeche Mode, sub; Strokes en 2e podium Placebo
Ik ben wel een fan van experimentele muziek. Als ik iets hoor wat ik nog nooit eerder heb gehoord dan word ik blij.
Toen ik voor het eerst iets van de volgende band hoorde was het precies zo'n ervaring. Dit is echt uniek en nieuw! Daarom zijn we bij IN_SANITY heel trots dat ze onze tent komen bezweren:
Heilung
Voor mij hetzelfde.
En ja, dan zullen mensen wel eens een deadline missen. Wat mij betreft onderdeel van het spel en op zich ook geen big deal. Daarnaast kun je via iemand anders natuurlijk alvast een naam doorgeven, als je weet dat je bijna aan de beurt bent.
Ik ben, geheel onverrassend, geen fan van de 4 uur. Dat dwingt mij om tijdens werk op mijn telefoon halve aankondigingen eruit te werken. Of om mijn namen te laten snipen. Ik heb liever de tijd om er iets moois van te maken, en ik kan niet de enige zijn. Het gaat best snel zo toch?
De oplettende lezer is misschien opgevallen dat ons festival nog geen afsluiter kende. Deze zullen we dan dus nu bekend maken. Met misschien wel een van de beste albums aller tijden op zak presenteren wij met trots:
Toch niet exclusief op Primavera, want te zien op Cabin In The Woods op zondag 30 juni: Vampire Weekend!
Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino en Ayreon, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Faith No More en Them Crooked Vultures en voor zondag 30 juni: Radiohead, Massive Attack en Vampire Weekend.
Toch niet exclusief op Primavera, want te zien op Cabin In The Woods op zondag 30 juni: Vampire Weekend!
Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino en Ayreon, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Faith No More en Them Crooked Vultures en voor zondag 30 juni: Radiohead, Massive Attack en Vampire Weekend.
Line up Into the great Sjaak open: Lana Del Rey - Pink Floyd - Nick Cave & the bad Seeds The National - Frank Zappa - Beach House - Anderson .Paak & the free Nationals Sleep Token ...(and many more to come)
Voor we verder gaan met de headliners, proberen we eerst nog wat no-brainers vast te leggen. En de volgende act is er zeker zo één van. Ik heb het dubbelgecheckt want als grote promotor van deze groep was ik zelf verbaasd dat ik hen blijkbaar nog nooit eerder had gekozen.
The hottest thing in pop music: NewJeans
Ja het is sowieso enorm puzzelen, vooral bij artiesten die er niet meer zijn heel lastig in te schatten soms. Maar je zaterdag ziet er in ieder geval goed uit