Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Ik vind 4u over x-aantal rondes wel prima. De grote, belangrijke namen zijn er dan wel uit so.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.802
Ik vind 4u over x-aantal rondes wel prima. De grote, belangrijke namen zijn er dan wel uit so.
Voor mij hetzelfde.
En ja, dan zullen mensen wel eens een deadline missen. Wat mij betreft onderdeel van het spel en op zich ook geen big deal. Daarnaast kun je via iemand anders natuurlijk alvast een naam doorgeven, als je weet dat je bijna aan de beurt bent.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
🎶🌌 Duik in de magie van Spectrum Sound Festival, waar muziek als een kleurrijk palet van emoties wordt geschilderd! 🌟 Op verschillende dagen van het festival schitteren we met trots: Ben Howard en Nightwish!

🎸🌅 Ben Howard, de singer-songwriter die de ziel aanspreekt met zijn diepgaande teksten en betoverende melodieën. 🤍🎤 Op zijn festivalnacht wordt Spectrum Sound een oase van rust en emotie, waar het publiek wordt meegenomen op een intieme reis door zijn muzikale wereld.

🌠💫 En dan betreedt Nightwish het podium op zondag. 🎻🔥 Met hun epische symfonische metal en krachtige performance zullen ze Spectrum Sound laten schudden op zijn grondvesten. Nightwish zal zijn stempel zeker en vast drukken.

Spectrum Sound.png
Spectrum Sound (1).png

@Lion @InsaniTiny
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.792
Ondertussen mag Baspop nog 2 headliners, 3 subs en 2 grote tentafsluiters toevoegen aan het affiche.
Let maar eens op wat voor groots en/of belangrijks er nog uit de hoge hoed getoverd gaat worden richting het einde :)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
🎶🌌 Duik in de magie van Spectrum Sound Festival, waar muziek als een kleurrijk palet van emoties wordt geschilderd! 🌟 Op verschillende dagen van het festival schitteren we met trots: Ben Howard en Nightwish!

🎸🌅 Ben Howard, de singer-songwriter die de ziel aanspreekt met zijn diepgaande teksten en betoverende melodieën. 🤍🎤 Op zijn festivalnacht wordt Spectrum Sound een oase van rust en emotie, waar het publiek wordt meegenomen op een intieme reis door zijn muzikale wereld.

🌠💫 En dan betreedt Nightwish het podium op zondag. 🎻🔥 Met hun epische symfonische metal en krachtige performance zullen ze Spectrum Sound laten schudden op zijn grondvesten. Nightwish zal zijn stempel zeker en vast drukken.

Bekijk bijlage 7701
Bekijk bijlage 7702

@Lion @InsaniTiny
Hoe gaat het worden met je huidige namen?
Oasis, sub; x en 2e podium Pet Shop Boys
Taylor, sub; The XX, 2e podium Ben Howard
Depeche Mode, sub; Strokes en 2e podium Placebo

Zoiets?

Schuer, fix die rëunie en tekenen maar ;)
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Voor mij hetzelfde.
En ja, dan zullen mensen wel eens een deadline missen. Wat mij betreft onderdeel van het spel en op zich ook geen big deal. Daarnaast kun je via iemand anders natuurlijk alvast een naam doorgeven, als je weet dat je bijna aan de beurt bent.
Ik ben, geheel onverrassend, geen fan van de 4 uur. Dat dwingt mij om tijdens werk op mijn telefoon halve aankondigingen eruit te werken. Of om mijn namen te laten snipen. Ik heb liever de tijd om er iets moois van te maken, en ik kan niet de enige zijn. Het gaat best snel zo toch? :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS, Royke en Thisso

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.870
2.669
Toch niet exclusief op Primavera, want te zien op Cabin In The Woods op zondag 30 juni: Vampire Weekend!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino en Ayreon, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Faith No More en Them Crooked Vultures en voor zondag 30 juni: Radiohead, Massive Attack en Vampire Weekend.

@Koekdoos
@Sjaak Wit
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.792
We gooien er maar gewoon nog een naam voor de zaterdag tegenaan, al kan dit op een later moment bij deze naam nog wijzigen:

Paramore

Tot nu toe aangekondigd voor de zaterdag:

Linkin Park
PJ Harvey - ...
Slayer - boygenius - Paramore
Janelle Monae - Anathema - The Gaslight Anthem
The Last Dinner Party

Tot nu toe aangekondigd voor de rest van het weekend: nog niks


@Sjaak Wit en daarna @ThijsDB
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.105
Toch niet exclusief op Primavera, want te zien op Cabin In The Woods op zondag 30 juni: Vampire Weekend!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino en Ayreon, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Faith No More en Them Crooked Vultures en voor zondag 30 juni: Radiohead, Massive Attack en Vampire Weekend.

@Koekdoos
@Sjaak Wit
Dit was niet alleen mijn volgende aankondiging, maar tevens de 4e naam die je van me wegpakt, vriend. 😅
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
We gooien er maar gewoon nog een naam voor de zaterdag tegenaan, al kan dit op een later moment bij deze naam nog wijzigen:

Paramore

Tot nu toe aangekondigd voor de zaterdag:

Linkin Park
PJ Harvey - ...
Slayer - boygenius - Paramore
Janelle Monae - Anathema - The Gaslight Anthem
The Last Dinner Party

Tot nu toe aangekondigd voor de rest van het weekend: nog niks


@Sjaak Wit en daarna @ThijsDB
Baspop wordt precies Rock Werchter als ik die affiche zo zie. :p
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.396
Voor we verder gaan met de headliners, proberen we eerst nog wat no-brainers vast te leggen. En de volgende act is er zeker zo één van. Ik heb het dubbelgecheckt want als grote promotor van deze groep was ik zelf verbaasd dat ik hen blijkbaar nog nooit eerder had gekozen.
The hottest thing in pop music: NewJeans


@royke > @Martijn
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Yannick

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.105
Misschien dat Baspop een keer wél tickets verkoopt zo :LOL:
Maar wel een enorme puzzel als je vrijwel niks in deze hoek echt kent…
Ja het is sowieso enorm puzzelen, vooral bij artiesten die er niet meer zijn heel lastig in te schatten soms. Maar je zaterdag ziet er in ieder geval goed uit 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken