Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
873
1.438
ALTER BRIDGE
343680308_1181841002520547_1108973325607184694_n.jpg


@Martijn @MadMandra27
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.125
1.349
Vervolgens gaan we door met de tweede afsluiter van de Chalet Chaleureux, deze maal op de zaterdag. Waar we de zondag met Ian Curtis en de zijne een duistere avond tegemoet gaan, geldt dit ook voor de volgende band.

IMG_2348.jpeg

Iets meer dan een week terug werden ze al aangekondigd als absolute headliner van de Metaldag op de Lokerse Feesten, maar bij ons kozen ze voor het concept van de grote tent dus. Dames en heren, wat zijn we als organisatie in de zevende hemel om KoRn te mogen aankondigen!


Next: @RubenJS @Brian
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.525
8.792
Vervolgens gaan we door met de tweede afsluiter van de Chalet Chaleureux, deze maal op de zaterdag. Waar we de zondag met Ian Curtis en de zijne een duistere avond tegemoet gaan, geldt dit ook voor de volgende band.

Bekijk bijlage 7722

Iets meer dan een week terug werden ze al aangekondigd als absolute headliner van de Metaldag op de Lokerse Feesten, maar bij ons kozen ze voor het concept van de grote tent dus. Dames en heren, wat zijn we als organisatie in de zevende hemel om KoRn te mogen aankondigen!


Next: @RubenJS @Brian

Jammer, was een optie als sub voor Linkin Park!
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.125
1.349
Ze werden overtuigd voor het concept van de Chalet Chaleureux, omdat ze zinnens zijn om het optreden van NIN in de Barn 2018 te overtreffen qua magistrale sfeer!
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Bring+Me+The+Horizon+-+APE+-+31-05-19-85.jpg


Na al het metal geweld in de draft kan ik niet achterblijven.
Mijn volgende aankondiging switcht moeiteloos van deathcore naar hyperpop, en alles daar tussenin.
Het gaat hier natuurlijk om de Britten van Bring Me The Horizon
Op verzoek van de organisatie zal de band de deathcore medley voor dit optreden uitbreiden, voor ieder wat wils!

@Brian @Yannick

Amy Winehouse - 2Pac - TOOL - The Prodigy - Chase & Status (Live) - Peggy Gou - Fred Again.. - Froukje - Bring Me The Horizon
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Cuby.png


Het waren roerige tijden voor de Drentse band. Herman Brood is na meerdere drugs incidenten uit de band gezet, maar met een nieuwe bezetting bewijzen ze dat ze het ook kunnen. Op de Beatles dag!


1ste dag (zo 13 juni):
The Beatles
Eric Clapton - America
Cuby + Blizzards - Johnny Guitar Watson

2de dag (vr 14 juni):
Dire Straits
Hall & Oates

3de dag (za 15 juni):
Queen
Sinéad O'Connor

@Yannick > @Oasiss
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Cuby.png


Het waren roerige tijden voor de Drentse band. Herman Brood is na meerdere drugs incidenten uit de band gezet, maar met een nieuwe bezetting bewijzen ze dat ze het ook kunnen. Op de Beatles dag!


1ste dag (zo 13 juni):
The Beatles
Eric Clapton - America
Cuby + Blizzards - Johnny Guitar Watson

2de dag (vr 14 juni):
Dire Straits
Hall & Oates

3de dag (za 15 juni):
Queen
Sinéad O'Connor

@Yannick > @Oasiss
Dit is wel een heerlijke tour door de platenkast van mijn ouders!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
I'm a punk rock renegade
Tattooed motherfucker
Dripping lust for a decade
And you are my punk rock Queen
Champagne bleach blonde laser beam


Frank+Carter+%26+The+Rattlesnakes+-+The+Underworld-103.jpg


Dit is uiteraard Frank Carter die hier zichzelf omschrijft. Hij is ook direct de volgende boeking, samen met zijn trouwe Rattlesnakes.
Bereid je voor op een ruwe set, female-only moshpits en gewoon een set die je niet mag missen (zoals ik wel deed op Pinkpop 2022...)


Amy Winehouse - 2Pac - TOOL - The Prodigy - Chase & Status (Live) - Peggy Gou - Fred Again.. - Froukje - Bring Me The Horizon - Frank Carter & The Rattlesnakes

@MadMandra27 @Martijn
 
Laatst bewerkt:

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.125
1.349
Het is tijd om een tweede absolute headliner aan te kondigen voor ons glorieus festival. De zaterdag zullen ze na Dolores O'Riordan en de hare een wereldset spelen om de MadMandraMansion af te sluiten, zoals we van hen gewoon zijn.

IMG_2379.jpeg

Het is tijd voor die andere uitzonderlijke frontman en de zijne. Zo zal Pearl Jam deze middelste dag in schoonheid tot een eind brengen. Na meerdere passages op de weide van Werchter doen Eddie Vedder en de zijne nu ook eens de Bevegemse Vijvers aan. En wat zal dat machtig zijn!


Next: @Martijn @royke
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.525
8.792
Risico van de gekozen strategie natuurlijk, maar Korn, Bring Me The Horizon en Pearl Jam zo kort achter elkaar is niet leuk
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken