Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.396
Phoebe Bridgers is de absolute indie darling van onze generatie maar voor deze gelegenheid haalt ze een ouder zijproject van onder het stof. Samen met Conor Oberst vormde ze tijdelijk het duo Better Oblivion Community Center en voor het eerst sinds 2019 zullen ze het gelijknamige album live opvoeren!


@Royke > @Martijn
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Yannick

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.125
1.349
Het rijtje afsluiters van de Chalet Chaleureux is volledig aangekondigd, van zodra deze volgende boeking wereldkundig wordt gemaakt. Daar moet je gelukkig niet lang meer op wachten, want hier komt ze!

IMG_2397.jpeg

Dit jeugdig talent gaf al een weergaloze performance op 19-jarige leeftijd tijdens de ceremonie voor de Nobelprijs van de Vrede en sindsdien is ze alleen nog maar meer ontwikkeld. AURORA is een persoonlijke favoriet van de organisatie en bijgevolg zijn we in de zevende hemel om haar te kunnen strikken voor de derde editie van ons festival!


Next: @RubenJS @Brian
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
873
1.438
Toch fijn dat het gelukt is om jullie te laten schrikken! Hehe 😈
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.792
Het rijtje afsluiters van de Chalet Chaleureux is volledig aangekondigd, van zodra deze volgende boeking wereldkundig wordt gemaakt. Daar moet je gelukkig niet lang meer op wachten, want hier komt ze!

Bekijk bijlage 7772

Dit jeugdig talent gaf al een weergaloze performance op 19-jarige leeftijd tijdens de ceremonie voor de Nobelprijs van de Vrede en sindsdien is ze alleen nog maar meer ontwikkeld. AURORA is een persoonlijke favoriet van de organisatie en bijgevolg zijn we in de zevende hemel om haar te kunnen strikken voor de derde editie van ons festival!


Next: @RubenJS @Brian

Na een reeks van gestolen namen, verdient deze toch wel een “Grr”. Had net mooi een hele stage ingedeeld met haar als afsluiter… Al dat zoekwerk voor niks!
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.125
1.349
Nog 1 afsluiter to go idd, maar die staat niet meteen op de planning om al aan te kondigen. I’ll take the risk 🤭
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.792
Nog 1 afsluiter to go idd, maar die staat niet meteen op de planning om al aan te kondigen. I’ll take the risk 🤭

Marketing technisch werkt het ook gewoon goed om de flutnaam van de persoon voor je weg te knallen met een headliner in ronde 20 ofzo.

Of zo voelt dat in ieder geval altijd…
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Weyes%20Blood%20NEW%20Hero%20Photo%20Neelam%20Khan%20Vela.png


Weyes Blood.

@Oasiss 2x > ik > @Brian
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Zoals @Koekdoos al liet weten, waarvoor dank, is mijn volgende naam Sum 41!
Met het wegvallen van mijn favoriete band Gojira, moést ik wel een van mijn andere favorieten boeken.
En als dat nog niet genoeg was, de Canadezen houden er na dit jaar mee op. De uitgelezen kans dus om ze nog eens te zien.

maxresdefault.jpg


Amy Winehouse - 2Pac - TOOL - The Prodigy - Chase & Status (Live) - Peggy Gou - Fred Again.. - Froukje - Bring Me The Horizon - Frank Carter & The Rattlesnakes - Sum 41
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.105
@RubenJS heeft het druk met iets dat men werk noemt en kiest Sum41

@Brian en daarna @Yannick (denk ik?)

Zoals @Koekdoos al liet weten, waarvoor dank, is mijn volgende naam Sum 41!
Met het wegvallen van mijn favoriete band Gojira, moést ik wel een van mijn andere favorieten boeken.
En als dat nog niet genoeg was, de Canadezen houden er na dit jaar mee op. De uitgelezen kans dus om ze nog eens te zien.

maxresdefault.jpg


Amy Winehouse - 2Pac - TOOL - The Prodigy - Chase & Status (Live) - Peggy Gou - Fred Again.. - Froukje - Bring Me The Horizon - Frank Carter & The Rattlesnakes - Sum 41
Top dat jullie op deze manier de schwung erin hebben gehouden 👌👌
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken