Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Amy Winehouse - 2Pac - TOOL - The Prodigy - Chase & Status (Live) - Peggy Gou - Fred Again.. - Froukje - Bring Me The Horizon - Frank Carter & The Rattlesnakes - Sum 41 - Carpenter Brut
Volgende boeking past perfect in het straatje van wat we de vrijdag te zien gaan krijgen in de Chalet Chaleureux. Hierbij krijgt deze artieste een welverdiende avondspot, vlak voor de eigenlijke afsluiter AURORA.
Ze staat al talloze jaren op de radar van de organisatie. Bij het grote publiek mogelijks vooral gekend door haar cover van Bon Iver, maar in Zottegem zal ze op eigen kracht en ondersteund door strijkers voor een prachtige performance zorgen. Dames en heren, Birdy!
Tijd om eindelijk mijn tweede headliner aan te kondigen! Je zou haar even goed de koninging van Barbados kunnen noemen. Verwacht je aan een hele hoop van de grootste pophits ooit tijdens het eerste volwaardige optreden sinds 2016 van Rihanna!
Met zijn band Fontaines D.C. staat hij al te blinken op Ex_Lion Tamer. Op Cabin In The Woods komt hij onder eigen naam, het door ons #6 gestemde album van 2023 'Chaos For The Fly' exclusief voorstellen: Grian Chatten!
Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino, Ayreon en Brian Eno & Baltic Sea Philharmonic, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Faith No More en Them Crooked Vultures en voor zondag 30 juni: Radiohead, Tom Waits, Massive Attack, Vampire Weekend en Grian Chatten.
Thom Yorke gaat het druk krijgen deze zomer, met zijn twee andere geboekte projecten tijdens te draft tot nu toe. Ditmaal staat hij met zijn kompanen Nigel Godrich, Flea, Joey Waronker en Mauro Refosco op Secret Beach Experience als Atoms for Peace.
De volgende band heb ik zelf twee keer - een soort van - gezien.
Één keer pasgeleden, een (overigens geweldige) tribute-band in Apeldoorn,
En één keer als hologram in Tilburg.
Nu is het tijd voor de volgende stap: het origineel, in Arnhem op IN_SANITY!