Sorry , zoals ik zei, veel goeds over gehoord. Maar ik zit echt totaal niet in die wereld, zou niet weten watvoor festival ik dan moet samenstellen.
Matig excuus hoor
Sorry , zoals ik zei, veel goeds over gehoord. Maar ik zit echt totaal niet in die wereld, zou niet weten watvoor festival ik dan moet samenstellen.
Ik denk nog steeds dat ik die ene ben die het wel goed heeft!?Een headliner zoals Ruben, geen idee wie, had ik wel graag gehad tbh. Gewoon lekker fout kamping kitsch vibes haha. Anderzijds, Rosi weggeven.. Ouch. Die had ik maar wat graag geruild, hoewel ook mijn headliner geweldig is.
Grappig overigens dat zo weinigen m'n headliner konden raadden. Dacht dat het vrij obvious zou zijn..
Klopt!Ik denk nog steeds dat ik die ene ben die het wel goed heeft!?
Sorry; ik was verantwoordelijk voor Martin GarrixWith Open Wings komt terug voor alweer de 8ste editie. Echter deze keer binden we de krachten met 2 andere bevriende festivals om zo een dag te creëren die je nooit gaat vergeten. Dus samen met Elfia en Tomorrowland presenteren wij:
Electric Wings is een dagfestival met 9 acts. Deze zijn allen gericht in de electronische hoek van de muziek. We beginnen elk podium met een live act om wanneer de zon schijnt het bandjesgevoel te krijgen. Dit loopt over in DJ's sets gedurende de avond en nacht. Door gebruik te maken van 3 podia zit er genoeg opbouwtijd voor elke act om een grote productie mee te nemen. Confetti, lasers, vuur is dus gegarandeerd!
Je hoeft geen enkel moment van de muziek te missen. Het festival is namelijk een groot veld met alle 3 de podia naar het midden gericht aan de zijkanten. Als een optreden is afgelopen hoef jij je alleen maar een beetje bij te draaien om de volgende act alweer te zien. Aan de achterkant van de podia, is het terrein helemaal in thema aangekleed door onze vrienden van Elfia. Betreed een van de 3 area's om je in de sprookjesachtige sfeer onder te dompelen. Hieronder staan de area's uitgelegd met de acts erbij.
The Castle
Ons hoofdpodium is The Castle. Dit podium ziet er uit als een kasteel en door de vele torens, raampjes en ophaalbrug kom je op de meest verassende plekken weer een nieuwe laser of vuurwerk tegen.
Het podium wordt geopend door Confidence Man. Met hun vrolijke dance zullen zij er meteen voor zorgen dat de voetjes van de vloer kunnen. 2 uur later staat Bob Sinclair geprogrammeerd. Precies tijdens de ondergaande zon komt hij je hart verblijden met zomerse hits. De grootste naam is Martin Garrix, tevens onze absolute headliner. Als een ware kasteelheer zal hij niet rusten tot iedereen aan het genieten is.
Achter het podium is de kasteelsfeer alleen nog maar groter. Door het bos staan allerlei foodtrucks verspreid waar je mede, bruin bier, varkenspoten en nog veel meer middeleeuws eten en drinken kan halen. Je kunt gaan boogschieten, er is een workshop hout snijden, een college hoe leefden de mensen in een kasteel en nog veel meer om te ontdekken. Dit wordt allemaal gedaan door mensen in kostuum om je een levensechte ervaring te geven.
The Forest
Bekijk bijlage 5422
Bij ons tweede podium stap je in een sprookjeswereld. In dit prachtige bos zit zoveel verstopt dat je niet weet waar je moet zoeken.
L'Impératrice opent dit podium met het bandjesgevoel. Als Pendulum (Live) speelt, is het al lekker donker waardoor hun show helemaal tot zijn recht komt. Na de headliner verzorgen Blawan samen met Skrillex voor een afterparty die zijn weerga niet kent.
Laat je achter het podium verassen door elfen, feeën, prachtige dieren en nog zoveel meer. Al onze vega en vegan foodtrucks staan in deze area. Ook kun je hier een high wine doen in de boomtoppen. Verschillende milieudeskundigen komen hier om talks te geven, er is een workshop water zuiveren en verschillende activiteiten zoals schminken en boomknuffelen.
Steampunk
Ons derde podium is een SteamPunk podium. Volg een doolhof van buizen en verwonder je aan het industriële uiterlijk. Uit sommige buizen komen vuur, sommige dienen als spiegels voor effecten, in sommige zitten lampen verwerkt en dat allemaal afgesteld op de muziek.
Dadi Freyr opent dit podium met zijn aanstekelijke pop. Vlak voor onze headliner op The Castle, steekt The Blaze het vuurtje vanaf SteamPunk aan. Het festival wordt hier ook afgesloten door Gladde Paling b2b Vieze Asbak. Ze hebben de opdracht mee gekregen om alles af te breken, dat is in goede handen.
Een industieel kopje koffie? Broodje gerookte zalm? Er is van alles te halen in de area SteamPunk. Ook hier zullen in kostuum gehulde mensen je kunnen helpen aan alle soorten eten en drinken die binnen dit thema passen. Daarnaast staan er workshops lassen en techniek, verschillende talks en nog meer activiteiten op het programma om door jou ontdekt te worden.
De organisatie kan de bezoekers niks anders meer dan veel plezier te wensen in deze sprookjesachtige wereld. Verdwaal en verwonder u. Voor het blokkenschema verwijzen we jullie door naar: https://clashfinder.com/s/electronicwings/
Ik vind het oprecht een van de minste headliners die ertussen staat. Maar dat vertel ik pas nadat e kaartverkoop is geweestSorry; ik was verantwoordelijk voor Martin Garrix