Bij deze deel ik ook graag al meteen de uitslag van de Minidraft Minigame!
In totaal hebben er 16 forumleden meegedaan aan de minigame.
En de winnaar is... tromgeroffel...
@nitotheno!
Proficiat, hopelijk heeft jouw goede inschatting je kunnen helpen doorheen de draft.
Nitotheno slaagde erin 9 van de 18 headliners juist te raden (20 deelnemers, min zichzelf en een kandidaat waarvan hij de naam al wist). Hij verzamelde ook een bonuspunt door correct te raden wie de wildcard had. Heel indrukwekkend op basis van slechts twee namen per deelnemer.
De tweede plek wordt ingenomen door
@Timmetje met 8 punten (7+1 bonus), de derde plek wordt gedeeld door
@teunajax (6+1 bonus) en
@InsaniTiny (7) die als enige zelf niet deelnam aan het spel. Proficiat!
Hieronder de volledige uitslag:
Deelnemer | Score |
Nitotheno | 9+1 |
Timmetje | 7+1 |
InsaniTiny | 7 |
teunajax | 6+1 |
Oasiss | 5+1 |
theblackmadness | 5+1 |
Lion | 5+1 |
Koekdoos | 5 |
Yannick | 5 |
warriorandweirdo | 4+1 |
HollandiaFCB | 4+1 |
team-0 | 4 |
Dr. Hannibal | 3+1 |
RubenJS | 2+1 |
Brian | 2 |
royke | 2 |
Statistiekjes:
- 10 van de 16 mensen konden raden dat RubenJS de Wildcard had, maar niemand wist welke naam het juist was. Benieuwd naar zijn poster!
- Lion zijn headliner werd het meest geraden (9). Ook royke (8) en Martijn (7) waren blijkbaar niet zo goed in het verbergen van hun headliner.
- Zoals ik al zei, kon niemand RubenJS zijn headliner raden, maar ook Timmetje zijn naam had niemand goed (behalve 2 mensen met voorkennis)! Dat wordt dus een verrassing voor velen hier. Nitotheno en Yannick hun headliner werd ook slechts 1 keer goed geraden.
- 11 mensen dachten dat Porcupine Tree in het spel zat (waarvan 10 bij Sjaak Wit) maar dat was niet het geval, fout gegokt dus! Ook Rosalía en Imagine Dragons waren populaire keuzes die niemand toebedeeld heeft gekregen.
- Ondanks hun matige score wisten Koekdoos en Yannick wel de beste selectie uit de headlinerpoule te maken. Allebei selecteerden ze 16 van de 20 headliners in het spel, alleen dus blijkbaar gelinkt aan de verkeerde persoon...
- Grappigste voorspelling: na twee rondes dacht Koekdoes dat Brian Nine Inch Nails als headliner had. He's in for a surprise!
Morgen maak ik de timing bekend voor de voorstellingen en stemming. Jullie kunnen alvast aan de slag met de posters!