Festileaks Festival Draft VIII

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.148
Misschien wordt het hier ook eens tijd om mijn voorlopige poster te delen. Ik zoek nog steeds een manier om 'm goed te krijgen, want die achtergrond hoort niet zo wit te zijn. Als je 'm echter uitzoomt, dan verandert de oorspronkelijke kleur in dit. Iemand enig idee hoe ik dat oplos?
Supersonic Lake IJssel Festival 2023.png
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Lion

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.503
Misschien wordt het hier ook eens tijd om mijn voorlopige poster te delen. Ik zoek nog steeds een manier om 'm goed te krijgen, want die achtergrond hoort niet zo wit te zijn. Als je 'm echter uitzoomt, dan verandert de oorspronkelijke kleur in dit. Iemand enig idee hoe ik dat oplos?
Bekijk bijlage 2703
Zwemmen er grote zeeroggen in het IJsselmeer?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.148
Ik heb de eerste pagina weer ge update. Hopelijk staan er geen foutjes in, anders weet je me te vinden ;)
Nu @Rikkie en ik geen naam meer hebben, mogen we nog een exclusieve kiezen?

Edit: En nu zonder grappen, ik zou nog een keertje naar ronde 29 kijken, Brian.
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.301
6.500
Lieve en geweldige mensen. Het is tijd om je line-up te presenteren waar je weken over gezweet hebt. Er is van iedereen weer veel vrije tijd in gaan zitten, dus mijn respect hebben jullie allemaal al. Al is de een mooier en staan op de andere weer leukere namen.

Ik kijk erg uit naar de presentaties en wat jullie er van hebben gemaakt. Voor de presentaties graag naar dit topic:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.301
6.500

City Wings!

Gebruik makend van de faciliteiten van de stad en niet de duurste namen, zal dit een van de (zo niet dé) goedkoopste festivals zijn deze draft. Zeer belangrijk in deze tijden en dus goed om rekening mee te houden als je een kaartje aanschaft ;)
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.464

City Wings!

Gebruik makend van de faciliteiten van de stad en niet de duurste namen, zal dit een van de (zo niet dé) goedkoopste festivals zijn deze draft. Zeer belangrijk in deze tijden en dus goed om rekening mee te houden als je een kaartje aanschaft ;)
Super tof concept!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Timmetje

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.745
2.331

City Wings!

Gebruik makend van de faciliteiten van de stad en niet de duurste namen, zal dit een van de (zo niet dé) goedkoopste festivals zijn deze draft. Zeer belangrijk in deze tijden en dus goed om rekening mee te houden als je een kaartje aanschaft ;)
Groot fan van Pip Blom's nieuwe hip hop project Pip Blow op de donderdag in de Clashfinder ;)
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
767
1.593
Lees nu pas dat een linkje naar de presentatie hier geplaatst moet worden, dus bij deze alsnog :)

 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken