Festileaks Festival Draft VIII

Lion

Support act
7 mrt 2017
803
1.686
Ik heb de overlappende artiesten geteld:

10 overlappende artiesten met @teunajax (valt nog mee):
Faust, Cult of Luna, Godflesh, Battles, Tangerine Dream, William Basinski, Kali Malone, Blanck Mass, Jon Hopkins, Julia Holter

12 overlappende artiesten met @Brian:
Jon Hopkins, Chelsea Wolfe, Whitney, Nilüfer Yanya, American Football, Let’s Eat Grandma, Death From Above 1979, Crack Cloud, Slaves, Sports Team, Ramkot, Dirk.

Jon Hopkins dus de enige die we alle drie hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
782
1.305

Hierbij mijn presentatie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
Jullie zijn wel alles uit de kast aan het halen, indrukwekkend allemaal!
Ik heb een gelijkaardig concept als @teunajax op de planning, maar hoe ga ik hier nu nog over geraken?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.752
4.822
all right gelukt, spijtig genoeg staan ze niet alle 3 onder elkaar in de thread, maar hier gelukkig wel.
Liefste metalvrienden, jullie gebeden naar meer inkleding zijn verhoord, zelfs Hellfest en Tomorrowland kijken jaloers naar ons festival. Ook aan de niet metalvrienden, zelfs al hoor je geen enkele band graag, al de inkleding en activiteiten rondom zijn eveneens een combi waard.
Concept: https://forum.festileaks.com/threads/festileaks-draft-viii-de-presentaties.1180/post-259822
Poster + Clashfinder: https://forum.festileaks.com/threads/festileaks-draft-viii-de-presentaties.1180/post-259825
Poster per Stage en Overlopen Namen per Stage: https://forum.festileaks.com/threads/festileaks-draft-viii-de-presentaties.1180/post-259832
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
@teunajax Ik was in mijn zoektocht voor de vrije keuze Junun (met o.a. Jonny Greenwood) niet tegengekomen en zie nu dat die op LGW? stonden in 2016, wat dus niet volgens de regels is (enkel vanaf 2017 toegelaten). Sorry :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.396
Als het goed is, is dit de link naar de finale presentatie van JozzFest 2023!


Ik wil jullie allemaal bedanken voor wederom een heerlijke draft met een traan en een lach. De concurrentie binnen de metalfestivals was nog nooit zo groot. Zeker nu bijna elk mainstream festival een eigen metalpodium aan het programmeren is. Een uitstekende trend!
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Tijd om te stemmen jongens!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.710
3.496
Als het goed is, is dit de link naar de finale presentatie van JozzFest 2023!


Ik wil jullie allemaal bedanken voor wederom een heerlijke draft met een traan en een lach. De concurrentie binnen de metalfestivals was nog nooit zo groot. Zeker nu bijna elk mainstream festival een eigen metalpodium aan het programmeren is. Een uitstekende trend!
Serieus ja?! Tool en Ayreon laten clashen, om van al die andere vreselijke clashes nog niet te spreken.
Ik ben zo blij dat uw festival niet echt bestaat. :ROFLMAO: Rips the soul in 2
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.396
Serieus ja?! Tool en Ayreon laten clashen, om van al die andere vreselijke clashes nog niet te spreken.
Ik ben zo blij dat uw festival niet echt bestaat. :ROFLMAO: Rips the soul in 2
Haha ja het is echt verschrikkelijk. Ik hoop dat dit festival nooit echt zal plaatsvinden want deze keuzes kan ik echt niet aan 😭
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Royke en nikita

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.776
6.522

Ook hier dank aan @Brian en alle andere deelnemers. Het was weer erg leuk om mee te doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken