Festileaks Festival Draft VIII

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Zullen we dan, als voorstel naar @Brian, de aankondigingen op woensdag, donderdag en vrijdag doen? Met stemmen in het weekend dat volgt en op maandag oid? Dan heeft Brian ook rustig de tijd de frontpage bij te werken.

Dan kunnen de mensen die al wat verder zijn in de voorbereiding eerder in de week al presenteren en volgt de rest op de dagen later in de week. Met zoveel deelnemers misschien een wijs plan.
Ik ga hier mee akkoord. Volgende week woensdag, donderdag en vrijdag de aankondigingen en dan wel iets langere frame om te stemmen. Heel weekend en de week.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.717
2.384
Ik ga hier mee akkoord. Volgende week woensdag, donderdag en vrijdag de aankondigingen en dan wel iets langere frame om te stemmen. Heel weekend en de week.
Sturen we de vrije keuzes dan tegen woensdag via een PM naar jou of is dit niet nodig en gaan we ervan uit dat niemand zich laat inspireren door andere mensen hun keuzes?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Uh, kunnen we niet gewoon één deadline afspreken waartegen iedereen z'n lijst naar jou, @Brian moet hebben gestuurd waarna de roll-out komt. Lijkt me niet fair dat diegenen die al aankondigen hun namen en posters al lossen terwijl anderen nog namen kunnen kiezen en zich idd kunnen laten inspireren door anderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Denk dat dat wel mee zal vallen. Maar goed, in dat geval de deadline dan op woensdag of donderdag?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Ik heb vandaag niet heel goed op het forum gelet. Mijn wekker ging vanochtend om 6:15 en ik ben net weer een half uurtje thuis. In de tussentijd niet veel pauze gehad. Maar ik heb dit topic natuurlijk nog wel even doorgelezen.

1 sep begonnen we met Radiohead. Zo goed als anderhalve maand later sluiten we af met Biig Piig. 598 exclusieve acts zijn gekozen. Lekker bezig mensen!

Iedereen heeft nu de tijd om voorbereidingen te treffen voor de grote aankondiging. Stuur je namen die op het festival spelen naar mij op voor woensdag 12:00. Iedereen heeft vanaf dan de tijd om je eigen festival te presenteren. Poster, clashfinder, plattegrond, playlist, bedenk het zo gek mogelijk. Je hebt tot vrijdag 23:59 de tijd.

Vanaf dan kan iedereen stemmen. Op hoeveel festivals en de verhouding kom ik later terug. Wel wil ik de stemmen en hele week open houden. Dan kan ik in dat weekend de top 20 bekend maken.

Samenvattend:
- stuur je lijst met namen voor woensdag 19 okt 12:00 via een om naar mij.
- presenteert je festival tussen woensdag 19 okt 12:00 en vrijdag 21 okt 23:59 in een nieuw topic wat dan opengaat.
- Stem op je favoriete festivals tussen zaterdag 22 okt tot en met vrijdag 28 okt.
- Volg de bekendmaking van de kist in het weekend van 29 okt.

En nu ga ik slapen ;)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.773
2.359
Even een cryptisch vraagje tussendoor: hoe staan we tegenover soloprojecten van artiesten die als enige vaste lid in een band zitten?
I.e. stel Omar Rodriguez-Lopez zou het enige vaste lid zijn van een band die niet naar hem vernoemd is.
3. Eens een artiest is gekozen is deze exclusief voor dit festival. Zijprojecten zijn nog wel mogelijk. Stel: iemand kiest The Mars Volta, dan is het nog mogelijk om de Omar Rodriguez-Lopez Group te kiezen.

4. Wanneer een artiest tegelijkertijd solo als met band speelt (bv. Prince en Prince & The Revolution) dan zijn alle iteraties van de artiest in kwestie niet meer beschikbaar wanneer deze wordt gekozen.

Ik gooi deze vraag er nog even in voordat ik mijn definitieve lijst naar Brian stuur. Ik wil een soloproject kiezen van een artiest die al eerder aangekondigd is met zijn/haar band. Echter is deze artiest het enige officiële vaste lid van de al aangekondigde band. Beide projecten hebben geen referentie naar de betreffende artiest in de naam.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
787
1.628
Ik gooi deze vraag er nog even in voordat ik mijn definitieve lijst naar Brian stuur. Ik wil een soloproject kiezen van een artiest die al eerder aangekondigd is met zijn/haar band. Echter is deze artiest het enige officiële vaste lid van de al aangekondigde band. Beide projecten hebben geen referentie naar de betreffende artiest in de naam.
Ik denk dat ik weet welke naam je bedoelt...

Edit: wil niks verklappen
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.614
4.589
@Brian wil je iets laten weten als je de eerste post hebt bijgewerkt, dan kan ik nog een laatste keer kijken of ik zeker geen exclusieve namen heb gekozen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
Ik gooi deze vraag er nog even in voordat ik mijn definitieve lijst naar Brian stuur. Ik wil een soloproject kiezen van een artiest die al eerder aangekondigd is met zijn/haar band. Echter is deze artiest het enige officiële vaste lid van de al aangekondigde band. Beide projecten hebben geen referentie naar de betreffende artiest in de naam.
Als het een soloproject is dat verder niks met de band te maken heeft kan dat prima. Thom Yorke staat ook 53 keer op de affiches in verschillende gedaantes.
 
  • Leuk
Waarderingen: anderhalvemunt

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Ik gooi deze vraag er nog even in voordat ik mijn definitieve lijst naar Brian stuur. Ik wil een soloproject kiezen van een artiest die al eerder aangekondigd is met zijn/haar band. Echter is deze artiest het enige officiële vaste lid van de al aangekondigde band. Beide projecten hebben geen referentie naar de betreffende artiest in de naam.
Even nagedacht en ik zou zeggen dat dat wel mag...
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Gebruikers die dit onderwerp bekijken