Festileaks Festival Draft VIII

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Er staan een paar duizend man om me heen, licht uit en klaar om te gaan!

Alweer de laatste naam uit de vrije keuze. Waar de headliners van de mainstage gauw bekend waren met Nick Cave & the Bad Seeds, Florence & the Machine en The National hebben we ervoor gekozen het tweede podium iedere dag een Nederlandse afsluiter te geven. En wat een feest gaat dat worden, want na Goldband en de Jeugd van Tegenwoordig hebben we de derde afsluiter van het tweede podium:

THE OPPOSITES


We hebben dus de Main Stage, een tweede podium met Benelux artiesten, een metalstage en dan nog een vierde waar we nog niet al te veel over kwijt willen!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Deze draft is gestart met Radiohead als eerste naam. Afsluiten doen we vandaag bij hun buren in Ierland. Onze laatste exclusieve naam is Biig Piig!


@Rikkie mag nog een vervanger voor Clairo aankondigen, daarna is de draft afgesloten. Dat de beste moge winnen!
Sluit maar af. Ik zal vanavond even moeten kijken. De vervanger komt dan in mijn vrije keuzes.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.773
2.359
Dan is het denk ik aan @Brian om het verdere proces en timeframe aan te kondigen. Ik heb al wat aankondigingen klaar staan voor mijn vrije keuzes, dus die volgen waarschijnlijk ergens morgen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
We zijn rond! Ik zit vanaf morgenmiddag met een groep jeugdvrienden in een huisje dus doe de aankondiging graag morgen ochtend/vroege middag. Anders wordt het pas maandag.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Die aankondigingen volgen toch altijd een paar dagen later pas? Ik ben nog lang niet klaar.

Ik stel volgende week voor. :p
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.036
Ik heb ook nog maar amper iets voorbereid. Volgende week ergens lijkt me inderdaad de beste optie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
762
1.275
Ik heb ook nog maar amper iets voorbereid. Volgende week ergens lijkt me inderdaad de beste optie!
Hier hetzelfde! Ben blij dat mijn Zeeuwse naam voor de vrije keuze niet is gepakt (en nee, dat was niet Racoon 🤣). Voor de rest heb ik nog veel werk te doen dus volgende week is voor mij perfect.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Zullen we dan, als voorstel naar @Brian, de aankondigingen op woensdag, donderdag en vrijdag doen? Met stemmen in het weekend dat volgt en op maandag oid? Dan heeft Brian ook rustig de tijd de frontpage bij te werken.

Dan kunnen de mensen die al wat verder zijn in de voorbereiding eerder in de week al presenteren en volgt de rest op de dagen later in de week. Met zoveel deelnemers misschien een wijs plan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Zullen we dan, als voorstel naar @Brian, de aankondigingen op woensdag, donderdag en vrijdag doen? Met stemmen in het weekend dat volgt en op maandag oid? Dan heeft Brian ook rustig de tijd de frontpage bij te werken.

Dan kunnen de mensen die al wat verder zijn in de voorbereiding eerder in de week al presenteren en volgt de rest op de dagen later in de week. Met zoveel deelnemers misschien een wijs plan.
Prima!

Duurt wel lang voordat Brian eens wat zegt he.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Ik sluit me hierbij aan.
Ik zit komend weekend in Berlijn en moet ook nog wel het nodige op papier zetten :).
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.773
2.359
Hier hetzelfde! Ben blij dat mijn Zeeuwse naam voor de vrije keuze niet is gepakt (en nee, dat was niet Racoon 🤣). Voor de rest heb ik nog veel werk te doen dus volgende week is voor mij perfect.
Is het hardcore punkband Rites uit Middelburg?
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
762
1.275
Is het hardcore punkband Rites uit Middelburg?
seth meyers GIF by Late Night with Seth Meyers
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken