Festileaks Festival Draft VIII

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Hmm zie dat het DOUR 2016 was. Zal een vervanger zoeken als het een probleem is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.587
11.174
Haha, heel blij dat ik niet als enige deze fout heb gemaakt. Enige is dat ik er wel op tijd achter kwam...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Tweede poging. Moest Sigur Ros mogen, dan lagen die er al lang uit, denk ik. ;)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Als Sigur Rós een optie was geweest dan had ik daar de eerste of tweede ronde al zeker een hengel naar uitgegooid. Laatste festival waren zover ik zie LL 16 en Dour 16
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Ik ben van mening dat iemand altijd zijn job moet kunnen doen zolang hij/zij niet veroordeeld is.
Ik hoop dat je weet dat in het overgrote deel van mensen die naar voren komen, de stap zetten om naar de politie te gaan, klachten in te dienen, een proces van komt dat slechts een héél klein deel daarvan ook wordt veroordeeld.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Dat weet ik absoluut. Als dit klopt is het dan ook niet goed te praten. Voorlopig afwachten geblazen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Als je echt moet gaan wachten op een veroordeling en niét de diverse slachtoffers hun getuigenissen gelooft, dan is er nog héél wat werk.

Ieder z'n mening over de kwestie, ik laat het dan ook hierbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno en Timmetje

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
gelukkig is dit een spel en ben ik geen echte festival organisator. Ik heb me dus niet in de zaak moeten verdiepen en weet er verder niet veel van. Het is dan ook nog maar enkele dagen bekend. De mannen hebben topmuziek gemaakt. Wie ben ik dan om ze momenteel niet te boeken? Zijn vrouw steekt voorlopig haar hand voor hem in het vuur.
Indien alles ok, topshow om te vieren. Anders strenge straf en boetedoening aub.

Ik ga er verder vanuit dat iedereen op dit forum wel weet dat de zaken waarvan hij wordt beschuldigd afgrijselijk zijn en dat hij zich - voor de echte en hopelijk strenge straf - al eens diep zou moeten schamen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
1662644428727.png

Secret Beach Experience zag al het gitaargeweld en getouwtrek rondom de wat hardere bands en dacht "daar gaan we ons ook gewoon in mengen". Dat doen we in de vorm van een van de energiekste livebands van deze en eind vorige eeuw, die met dit zeldzame optreden hun hiatus onderbreken.

Dan hebben we het over de invloedrijke post-hardcore band en livesensatie At the Drive-In.


Rosalía | Patti Smith | Iggy Pop | LCD Soundsystem
Osees | At the Drive-In


@Paddy @Yannick
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
752
1.268
Wow, wow, wow. Rustig aan jullie. Godsamme.
frankie shaw smilf GIF by Showtime
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken