Festileaks Festival Draft VIII

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Had 'm gelukkig al door ;)

Aankondiging Naam Zaterdag
De zaterdag is nog steeds zonder headliner en die trend zetten we door. We kondigen hierbij een Canadese band aan dat een aardige combinatie van jazz, hip-hop, electronica en andere genres maakt. Ze hebben al samengewerkt met artiesten als Kendrick Lamar en Tyler, the Creator, ook al bestaan ze pas twaalf jaar. Tijdens een concert van ze hoop je toch altijd dat Time Slow Moved (meest slecht verbastering tot nu toe). BadBadNotGood!


@Lion > @royke
Ik moet ff een nieuwe artiest kiezen en dus ook een nieuwe tekst schrijven. Brb 😂
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Girl-in-Red.png


De pool met Scandinavische vrouwelijke muzikanten wordt steeds kleiner. Gelukkig is het nog gelukt om deze uiterst energieke (en stiekem ook de leukste ;) ) te boeken.


@warriorandweirdo (jij begon!) > @RubenFrusciante
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.306
Eerder deze week trok onze volgende artieste nog (terecht) de stekker uit haar 'support act'-tour voor Arcade Fire, maar de Belgische fans hoeven niet te treuren want wij mogen vandaag met veel trots aankondigen dat ze dat dubbel en dik komt goed maken op Cabin In The Woods deze zomer: Feist!


@RubenFrusciante
@koekdoos

Ik ben benieuwd of iemand Arcade Fire nog durft te boeken deze draft. Wel een van de laatste grote beschikbare indie headliners. Ik verwacht ze in ieder geval niet op hetzelfde festival als Feist te zien 😅
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Bij Dua Lipa moet er gedanst worden. En met deze act vóór haar op het podium gaat dat zeker lukken. Er zijn maar weinig acts die zo'n stormachtige ontwikkeling doormaken. Afgelopen zomer was hij op elk festival waar hij stond één van de smaakmakers. Hoe ironisch dat zijn anthem de naam 'We've lost dancing' heeft. Handjes op elkaar voor Fred again.. and again.. and again.. and again..


@koekdoos -> @Yannick
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Bij Dua Lipa moet er gedanst worden. En met deze act vóór haar op het podium gaat dat zeker lukken. Er zijn maar weinig acts die zo'n stormachtige ontwikkeling doormaken. Afgelopen zomer was hij op elk festival waar hij stond één van de smaakmakers. Hoe ironisch dat zijn anthem de naam 'We've lost dancing' heeft. Handjes op elkaar voor Fred again.. and again.. and again.. and again..


@koekdoos -> @Yannick
Pfoeh, ik had gehoopt dat deze er nog even in was blijven zitten. Sterke boeking
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Ik ben benieuwd of iemand Arcade Fire nog durft te boeken deze draft. Wel een van de laatste grote beschikbare indie headliners. Ik verwacht ze in ieder geval niet op hetzelfde festival als Feist te zien 😅
Het is niet een kwestie van durven, ligt meer in lijn over hoe je over de band denkt (hoe je hen nog wilt consumeren, beleven en supporten). In het draadje van de band waren er al een aantal die hun gedachtes hebben neergepend. Het blijft moeilijk om de hele band niet over één kam te scheren. Toch kon Neurosis blijkbaar wel, langs beide kanten in de band, afstand doen van elkaar. Wetende van de manier waarop en wie Butler benaderde en hoe, hoeft het voor mijn organisatie alleszins niet. En de manier waarop hij dan mensen opzocht in dat P4K om te zeggen "hey, maar bij mij deed hij zo niet en Win, tis toch de slechtste nog niet", er een PR-team bijgaande. Nah.

Mark Kozelek kan ik daarbij ook niet meer hebben. Vieze mens.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.306
Het is niet een kwestie van durven, ligt meer in lijn over hoe je over de band denkt (hoe je hen nog wilt consumeren, beleven en supporten). In het draadje van de band waren er al een aantal die hun gedachtes hebben neergepend. Het blijft moeilijk om de hele band niet over één kam te scheren. Toch kon Neurosis blijkbaar wel, langs beide kanten in de band, afstand doen van elkaar. Wetende van de manier waarop en wie Butler benaderde en hoe, hoeft het voor mijn organisatie alleszins niet. En de manier waarop hij dan mensen opzocht in dat P4K om te zeggen "hey, maar bij mij deed hij zo niet en Win, tis toch de slechtste nog niet", er een PR-team bijgaande. Nah.

Mark Kozelek kan ik daarbij ook niet meer hebben. Vieze mens.
Eens hoor. Mijn woordkeuze was daarin niet goed. Ik boek ze om die reden ook niet in deze draft. Aan de andere kant ben ik wel van plan om ze nog te gaan zien in de Ziggo Dome als het doorgaat. Mark Kozelek is nog wel kort voorbijgekomen in mijn shortlist maar ook die hoeft geen belletje te verwachten.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Als Kozelek belooft Duk Koo Kim te spelen, zet ik hem ergens in een tent.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Speciaal voor @Paddy wacht ik gewoon nog een uurtje denk ik, want mans weet niet wat geduld hebben is.
 
  • Haha
Waarderingen: Royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken