Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
'Cause we find ourselves in the same old mess
Singin' drunken lullabies
Als dit niet een goede omschrijving is van mijn festivals, dan weet ik het ook niet meer.
Ook op het Paddy Powerfestival zal er gedanst worden. We're all just dancers on the Devil's Dance Floor, toch? Een beetje festival heeft Ierse folkpunk nodig. En het beste voorbeeld hiervan is natuurlijk deze band opgericht in de Ierse Pub Molly Malone's in LA: Flogging Molly!
We kondigen vandaag een band aan met vele gezichten. Of beter gezegd vele namen. Vele albums bovendien. Het brein achter dit alles is al jaren dezelfde. OCS, The Ohsees, The Oh Sees, Thee Oh See's, The Oh Sees, Oh Sees of tegenwoordig simpelweg Osees. John Dwyer en zijn veelkoppig garage psych monster komen de Tent Stage op vrijdag in een sauna veranderen.
Ik ben wat kritischer in het kiezen van namen dit keer. De volgende naam zal je hopelijk beter uitkomen, maar dat is een naam die ik nodig heb voor mijn concept en ik geen idee heb of deze ooit gekozen zal worden.
Lieve muziekvrienden. Even wat promotie voor de herstart van het hitlijstje van het forum. De Festileaks Ten! De beste nieuwe muziek in een lijst door onszelf samengesteld. Lees hier meer:
Dit is het beste project waarmee de heer Albarn al mee getourd heeft, there I said it. Britser dan Brits, sfeervoller dan sfeervol, legendarischer dan legendarisch. Of wat zeg je anders tegen een band met Tony Allen achter de vellen?
Dit is het beste project waarmee de heer Albarn al mee getourd heeft, there I said it. Britser dan Brits, sfeervoller dan sfeervol, legendarischer dan legendarisch. Of wat zeg je anders tegen een band met Tony Allen achter de vellen?
Il est temps de danser! Zelfs de meest verzuurde Engelsman zal zijn voetjes niet op de vloer kunnen houden met de Franse disco van L'Imperatice. Een waar feestje overal waar ze komen en ook op Koeterdekoet hopen we op wat agitations tropicales!