Festileaks Festival Draft VIII

@theblackmadness Ben benieuwd of je mijn volgende naam toch op het lijstje had staan of inderdaad niet.

Groot voordeel voor mij als je direct na Yannick zit, minder stress dat je toch nog een nieuwe naam moet kiezen op het laatste moment!

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Ik wilde stiekem al een metalnaam pakken enkel en alleen omdat je me eraan herinnert, maar ik ga nu even voor nog iets anders.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
feGGyRi.png

Kansen genoeg gehad om pop's finest te boeken, verdikke. It's Charliiiiiiiii babyy: Charli XCX

reeds aangekondigd;

Billie Eilish - Jack White - The War On Drugs
The Smile - Charli XCX - Big Thief

@koekdoos > @RubenFrusciante

Tijd voor de eerste glammetal band! De organisatie is groot fan en was zeer blij met het live optreden op Graspop en de kwaliteit hiervan.
Inspiratie is even ver te zoeken, maar binnenkort meer info over de nieuwe stage indeling op Baspop!

Def Leppard

Tot dus ver aangekondigd:
System of a Down
Parkway Drive - Amon Amarth - Def Leppard
Gojira - The Hu

@RubenFrusciante en daarna @warriorandweirdo

Tijd voor de eerste glammetal band! De organisatie is groot fan en was zeer blij met het live optreden op Graspop en de kwaliteit hiervan.
Inspiratie is even ver te zoeken, maar binnenkort meer info over de nieuwe stage indeling op Baspop!

Def Leppard

Tot dus ver aangekondigd:
System of a Down
Parkway Drive - Amon Amarth - Def Leppard
Gojira - The Hu

@RubenFrusciante en daarna @warriorandweirdo
Stond niet op mijn lijstje nee :), ik vond ze niet goed op GMM toen, want hun muziek kan ik nog waarderen

Users who are viewing this thread