Festileaks Festival Draft VII: De ééndaagse

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Misschien een idee om de tijdspanne op te schuiven naar 6/8 uur (zoals bij vorige drafts)? 10 uur wachten is echt ellendig lang. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zeg @theblackmadness, mogen twee podia ook want ik krijg hoegenaamd geen 10 artiesten op één dag gepropt hoor tenzij ik iedereen max een uurtje geef en een opzet van een halfuur.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
2 podia, recht tegenover elkaar. Een aan de oostzijde en en aan de westzijde. Begrensd tussen water (met strand) en bos voor de magische sfeer. Op deze manier van 2 mainstages hebben we een mooie opzet. En we gaan er een lekkere indie dag van maken.

De eerste naam is de naam die het westpodium gaat afsluiten. Anderhalf uur voordat de andere headliner afsluit.

The National

Van 21:30 tot 23:00 lijkt me een schitterend slot voor deze magische band.


@Yannick (@HollandiaFCB wanneer die kan)
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
2 podia, recht tegenover elkaar. Een aan de oostzijde en en aan de westzijde. Begrensd tussen water (met strand) en bos voor de magische sfeer. Op deze manier van 2 mainstages hebben we een mooie opzet. En we gaan er een lekkere indie dag van maken.

De eerste naam is de naam die het westpodium gaat afsluiten. Anderhalf uur voordat de andere headliner afsluit.

The National

Van 21:30 tot 23:00 lijkt me een schitterend slot voor deze magische band.


@Yannick (@HollandiaFCB wanneer die kan)
aj, ik kan al een nieuwe headliner zoeken
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
2 podia, recht tegenover elkaar. Een aan de oostzijde en en aan de westzijde. Begrensd tussen water (met strand) en bos voor de magische sfeer. Op deze manier van 2 mainstages hebben we een mooie opzet. En we gaan er een lekkere indie dag van maken.

De eerste naam is de naam die het westpodium gaat afsluiten. Anderhalf uur voordat de andere headliner afsluit.

The National

Van 21:30 tot 23:00 lijkt me een schitterend slot voor deze magische band.


@Yannick (@HollandiaFCB wanneer die kan)
Ik zei 't toch ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hij mag dan wel 'exclusief' op Werchter Boutique en Les Ardentes staan, we zijn alsnog blij dat we deze grote meneer naar onze weide kunnen halen om z'n gloednieuwe plaat 'Multitude' aan ons voor te stellen.

fZhYRDy.png


Stromae.

@NikLN
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Mijn huidige situatie: een weekendje weg met Hemelvaart en mijn favoriete naam wordt gestolen door @Yannick ? Nee komt goed! Ik zal voor 13:00 met een naam komen?
Zo gaat dat in drafts, Nik. ;) Begrijp alleen niet goed waarom je ons nog zo lang in spanning zou laten, je hebt toch altijd wel een back-up. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
FIRST NAME CONFIRMED FOR ✨RELIVE FESTIVAL ✨

Naast een nieuwe terrein indeling voor Pinkpop werd het tijd voor iets nieuws!

Indie, pop maar ook rock fans opgelet! Pinkpop en Best Kept Secret gaan voor het eerst de handen in een slaan…

Een uniek eennmalig festival van 1 dag!

Met een grote MainStage gelegen aan de rivier de Maas in een mooi bosrijk gebied. De Musicify Tent ligt gelegen in het mystieke bos. Daarnaast is er nog een ander open air podium te vinden genaamd Closu.

De eerste naam… The Strokes!

The Strokes zullen met hun recente nieuwe album hits zoals Ode To The Mets en The Adults Are Talking live ten gehore brengen. Verwacht hits, bijzonder goed gitaar werk en de eerste mystical indie pop sounds van Relive. Binnenkort zullen er nieuwe grote namen volgen en zal de huisindeling bekend worden gemaakt….

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken