Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
"A SHOT IN THE DARK BEATS A WALK IN THE PARK"

Met trots kondigen we de allereerste headliner aan voor de eerste editie van Festival of Fools. Dat we het menen binnen het gespreide festivallandschap, en dat kosten noch moeite werden gespaard, is meteen duidelijk.

Deze legendarische rockers uit Sydney komen met het nodige gedonder naar de Vlaamse kust voor een exclusieve show. Met hun album PWR/UP onder de arm, dat werd gereleased in 2020, zijn ze alvast zeer enthousiast om hun eerste en (voorlopig) enige show op Europees vasteland te geven op het gloednieuwe festival in Oostende.

Welke tijdloze songs mogen er van jou niet ontbreken in de setlist?

We nemen de Highway to Ostend voor deze exclusieve festivalshow van: šŸ¤˜ AC/DC šŸ¤˜

30th & 31st of february (2).jpg



@Martijn > @warriorandweirdo
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
APHEX-TWIN-IE-2.png


@warriorandweirdo -> @ThijsDB
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Als ik een lineup moet vullen met 25 nationaliteiten, ben ik wel content dat we actief wat breder rekken dan eerdere drafts. Anders had ik @wenteldave onder speeddial moeten zetten ;).
Zo moeilijk gaat dat echt niet zijn hoor. VS, Canada, UK, Belgiƫ, Nederland en je zit al aan 1/5e.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vandaag maken we de eerste 2 headliners bekend voor het Wild World Festival 2023!! (gesponsord door WWF)

Uit IJsland, de artiest die al 30 jaar lang prachtige en verrassende albums maakt, altijd in bijzondere outfits optreedt en dit jaar zal ze weer een betoverend optreden geven op ons festival: Bjƶrk!

Kuuuuut
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Zo moeilijk gaat dat echt niet zijn hoor. VS, Canada, UK, Belgiƫ, Nederland en je zit al aan 1/5e.
38 verschillende nationaliteiten toch? 75 / 2 afgerond naar boven. Maar als UK dus wel mogelijkheid geeft tot 8 namen (Engeland, Schotland, N-I en Wales) dan scheelt dat weer iets. Volgens mij werd dat laatst zo gecommuniceerd, anders dan hoe ik het eerst had geĆÆnterpreteerd.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
38 verschillende nationaliteiten toch? 75 / 2 afgerond naar boven. Maar als UK dus wel mogelijkheid geeft tot 8 namen (Engeland, Schotland, N-I en Wales) dan scheelt dat weer iets. Volgens mij werd dat laatst zo gecommuniceerd, anders dan hoe ik het eerst had geĆÆnterpreteerd.

UK is maar 2 mogelijkheden in totaal

En de 75 namen is het maximum natuurlijk, als iemand het op 30 exclusieve namen houdt en geen vrije keuze namen toevoegd, is dat natuurlijk ook goed
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
UK is maar 2 mogelijkheden in totaal

En de 75 namen is het maximum natuurlijk, als iemand het op 30 exclusieve namen houdt en geen vrije keuze namen toevoegd, is dat natuurlijk ook goed
Ah okƩ. Zo was ik ook begonnen qua redeneren, dus in mijn longlist had ik gewoon UK staan. Daarna aangepast naar de individuele delen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Nu al hard nadenken in ronde 2? šŸ™ƒ

Zekers, heb vanochtend heel mijn clashfinder overhoop gehaald en inmiddels teveel namen op mijn shortlist staan voor de komende rondes. Allemaal musts

Heb zelfs al meerdere mensen gezien in ronde1 die ineens een nieuwe headliner nodig hadden šŸ¤Ŗ
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Bjƶrk en Nightwish, 2 van mijn shortlist artiesten weg. Hartzeer voel ik op dit moment šŸ’”
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Bij onze volgende headliner speelt de exclusiviteit wederom een grote rol bij de keuze voor een vroege aankondiging. Het wordt de eerste Benelux show sinds 2014 en zelfs Ć¼berhaupt hun tweede show sinds 2015.

Hun eerste twee albums, evenals hun Third album, zijn van een ongekende schoonheid en ook hun liveplaat mag er zijn. Portishead uit het Britse Bristol is de tweede naam voor Secret Beach Experience!


@Oasiss @InsaniTiny
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken