Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Nummer 2: Jozzfest (@Joslittel )

Bekijk bijlage 284

Met 8 verkochte combi's is de zilveren plak voor Jozzfest Eurotrip!
Gefeliciteerd @Joslittel !

album of the year grammy winners GIF by Recording Academy / GRAMMYs
Wow, heel tof! Ik sluit me aan bij de cliché worden van Mattman, deze hoge plaats had ik niet verwacht. Ik was zeer te spreken over het affiche maar de concurrentie was zo groot. Allen dank voor het kopen van de kaartjes!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Plek 1: Bright was the Night (@mattman )

Bekijk bijlage 285

Wie kan er nee zeggen tegen een festival in het centrum van Berlijn? 9 ticket kopers in ieder geval niet. Met 9 combi's is de gouden plak voor Bright was the Night!
Gefeliciteerd @mattman !

Shaking Thom Yorke GIF
Een volledig terechte winnaar, gefeliciteerd @mattman !! Het zal niemand verbazen dat ik hier ook een ticket voor gekocht heb na mijn eerdere reactie na de bekendmaking. Een prachtige combinatie van de scherpste alternatieve artiesten met een sterke heavy line-up. Zoals Pukkelpop voor mij zou moeten zijn (en ooit was). Ik hoop dat je er gisteren een goede borrel op genomen hebt.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
En als laatste berichtje ook het resultaat van mijn koopwoede:

weekendtickets voor Mattman, Paddy's Power Festival (heerlijke mix van jaren 90 acts (ik blijf toch een kind van dat decennium, ik kan er niks aan doen, ik ga ook nog steeds hard op nu-metal), sterke metalnamen met oa Amon Amart en Arch Enemy en wat meer rustigere acts) KO Rock Fest van Kobloodflames. Met name het derde ticket was een grote puzzel.

En natuurlijk heb ik de kans niet laten schieten om te feesten in Urk, de Urker jongeren staan er wel om bekend om een feestje te kunnen bouwen. Een dagticket voor de David GIlmour dag. Prachtige headliner met een even mooie undercard met oa Sigur Ros, Steve Hackett en andere goede prog namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Volledig terechte winnaar, gefeliciteerd @mattman. Dit affiche stak er wat mij betreft ook duidelijk bovenuit.
Mijn stem had je (dus) ook. Verder gestemd op @warriorandweirdo en @Timmetje en een dagkaart voor de Arctic Monkeys dag van @HollandiaFCB

Hier ook dank aan @Brian voor het organiseren. Vind dit toch telkens een heel leuk spel. Van mij mogen er nog veel volgen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Mijn Stem ging naar:

1 Jozzfest
2. Fliegerfest
3. KO-Rockfest

Dagticket:
RockBlombergen: Zaterdag, Deep Purple, Bullet for my Valentine
(@Brian: deze zaterdag staat niet vermeld bij de uitslag.. vreemd ? of heb ik iets niet goed gedaan ?
Ik had er een zondag ticket van gemaakt. Bespreek anders bij de poort met @theblackmadness of jij je ticket daar kan omruilen ;).

Bij deze is Rock Blomberghen het enige festival dat voor elke dag een kaartje heeft verkocht!
(qua punten verandert verder niks)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ik had er een zondag ticket van gemaakt. Bespreek anders bij de poort met @theblackmadness of jij je ticket daar kan omruilen ;).

Bij deze is Rock Blomberghen het enige festival dat voor elke dag een kaartje heeft verkocht!
(qua punten verandert verder niks)
Je mag er zelfs een weekendticket van maken (in ruil voor de xtra puntjes natuurlijk ;))
Nee serieus, dan had ik toch voor ieder wat wils blijkbaar. Ook een mooie primeur vind ik om voor elke dag een kaart te hebben verkocht. Nogmaals bedankt aan de tickethouders!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Mijn ticketaankoop zag er als volgt uit:

Weekendticket voor:

Bright was the Night
Cabin in the Woods
Lovefull

Dagkaart voor:
de zondag van Rock Blomberghen (The Cure! Noel! Robert Plant! Mogwai! Sisters of Mercy! Arno! Daughter! enz.)


Maar er werden vele mooie affiches samengesteld.
Zo'n draft zou nog iets voor mij zijn hoor, maar dat verschroeiende tempo... Dat zou mij niet lukken :) Ik zou het spel veel te veel vertragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Mijn ticketaankoop zag er als volgt uit:

Weekendticket voor:

Bright was the Night
Cabin in the Woods
Lovefull

Dagkaart voor:
de zondag van Rock Blomberghen (The Cure! Noel! Robert Plant! Mogwai! Sisters of Mercy! Arno! Daughter! enz.)


Maar er werden vele mooie affiches samengesteld.
Zo'n draft zou nog iets voor mij zijn hoor, maar dat verschroeiende tempo... Dat zou mij niet lukken :) Ik zou het spel veel te veel vertragen.

Gewoon meedoen, ooit zullen ze eraan wennen :p
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wordt het niet langzaam tijd onze creativiteit weer de vrije loop te laten? Wellicht hebben velen de zomermaanden kunnen gebruiken om op te laden en kan er weer een flinke lading frustratie tegenaan ;).
Ja, leuk.

Random Duo Festival Draft deze keer?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Of een Millenial editie (bands na 2000). Ideeën zat, zie ik zo. Non Europees lijkt me lastig hoor (wel leuk)
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Of een Millenial editie (bands na 2000). Ideeën zat, zie ik zo. Non Europees lijkt me lastig hoor (wel leuk)
Lastig, wel leuk inderdaad. Denk dat je een heel eind komt met Amerikaanse bands en van wat ik heb gezien hebben er hier best wel wat kennis van bands die niet uit Noord-Amerika of Europa komen, dus daarnaast moet het, denk ik, wel goedkomen. Maar inderdaad zat ideeën. Random Duo moeten we wel gaan doen!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Ik denk dat de "Random Duo" voor een leukere variatie zal zorgen dan nu direct een Non-Europese editie te doen, omdat je met de Wel/Geen Europa eigenlijk een vergelijkbaar thema afwisselt. Lijkt me leuker om dan eerst iets totaal anders tussendoor te krijgen, zoals dus de Random duo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zie niet meteen wat er zo aantrekkelijk is aan een niet-Europees concept. Gezien de pandemie, hield het thema vrijwel steek. Omgekeerd, iets minder imo. Duo's is idd wel leuk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken