Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Nummer 2: Jozzfest (@Joslittel )

1622061771243.png

Met 8 verkochte combi's is de zilveren plak voor Jozzfest Eurotrip!
Gefeliciteerd @Joslittel !

album of the year grammy winners GIF by Recording Academy / GRAMMYs
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Ondanks de doodzonde om Genesis en Ayreon te laten clashen toch een combi voor Jozzfest gekocht. 3 must see's headliners die ik nog nooit heb gezien, persoonlijke favo's door de hele line-up (roger hodgson, Ayreon, Nick Manson en alcest bijv.) en lekker raggen tussendoor. Mooi doan jos!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Plek 1: Bright was the Night (@mattman )

Bekijk bijlage 285

Wie kan er nee zeggen tegen een festival in het centrum van Berlijn? 9 ticket kopers in ieder geval niet. Met 9 combi's is de gouden plak voor Bright was the Night!
Gefeliciteerd @mattman !

Shaking Thom Yorke GIF
Oververdiende winnaar wat mij betreft. Weer een ticket gekocht voor Matt zijn festival die toch altijd weer weet af te komen met heerlijke concepten en line-ups. Congrats Matt!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Weekend Berlijn met Radiohead, Kraftwerk, Pet Shop Boys, Fontaines DC, Opeth, Little Simz, Africa Express, johnny Greenwood. Wauw! Eerste combi die kocht!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Helft al verklapt, maar hier ging het geld naar combi's voor Melancholy Hills, Live Forever en Bright Was The Night. Dagticket ging naar de zaterdag van Lovefull.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Dan denk ik dat @RubenFrusciante nog enkele plekken moet stijgen en er een kleine mistelling is geweest?
Ik heb de zondag kaart van Mattman voor het Lovefull festival per ongeluk bij Live Forever Festival opgeteld. Dus daar krijgt @RubenFrusciante een puntje van @Oasiss. Voor de rest heeft hij een combi van everyknight en een zaterdagkaart van jou. Volgens mij is dat goed gegaan verder
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
Combi's voor mij zijn naar Jos, Eli en @theblackmadness gegaan (sorry, weet je naam niet, haha). Jos' affiche spreekt voor zich, gezien de uitslag. Die van Eli heb ik hierboven al uitgelegd en de laatste met zeker vier fijne headliners en fijne dagprogramma's. En Therapy? is altijd top.
Dagkaart ging naar Bas(2204)s zondag met Scorpions, Van Morrison, Bad Company, Uriah Heep, DeWolff, King King, Blues Pills, My Baby, The Vintage Caravan en Leif de Leeuw Band. Veel bands dus waar ik interesse in had.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Ik heb de zondag kaart van Mattman voor het Lovefull festival per ongeluk bij Live Forever Festival opgeteld. Dus daar krijgt @RubenFrusciante een puntje van @Oasiss. Voor de rest heeft hij een combi van everyknight en een zaterdagkaart van jou. Volgens mij is dat goed gegaan verder
Was zeker niet als kritiek bedoeld hoor. Zoals eerder gezegd, hoedje af voor de organisatie, zou het zelf niet zo goed gekund hebben. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.549
Wow! Klinkt een beetje flauw, maar deze had ik dus echt niet zien aankomen. Ik win normaal nooit iets!

Bedankt aan alle ticket kopers. Voor jullie is het bier gratis! Veel plezier en een onvergetelijke ervaring op het festival gewenst. :D

Ook een dikke vette merci aan de enige echte headliner van dit topic, @Brian . Niet alleen mooi initiatief, maar ook super smooth uitgevoerd allemaal. Was leuk!

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
De einduitslag:

1: Mattman 27 punten
2: joslittel 24 punten
3: Warriorandweirdo 21 punten
4: Paddy 16 punten
5: Yannick & Theblackmadness 15 punten
7: Oasiss 12 punten
8: Kobloodflames & Brian 9 punten
10: Wenteldave 8 punten
11: Timmetje 7 punten
12: HollandiaFCB 6 punten
13: Bas2204 & Rubenfrusciante 5 punten
15: Koekdoos 4 punten

Iedereen nogmaals bedankt!
 
Laatst bewerkt:

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.527
4.401
De einduitslag:

1: Mattman 27 punten
2: joslittel 24 punten
3: Warriorandweirdo 21 punten
4: Paddy 16 punten
5: Yannick 15 punten
6: Theblackmadness 14 punten
7: Oasiss 12 punten
8: Kobloodflames & Brian 9 punten
10: Wenteldave 8 punten
11: Timmetje 7 punten
12: HollandiaFCB 6 punten
13: Bas2204 & Rubenfrusciante 5 punten
15: Koekdoos 4 punten

Iedereen nogmaals bedankt!
Dan wil ik toch mijn gedeelde 5e plaats opeisen ;) (als ik tenminste juist heb geteld)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Gefeliciteerd Matt!!!! Welverdiende winnaar wat mij betreft!

Ik kocht kaarten voor

Weekendtickets voor
Bright was the Night van Mattman
Melancholy Hills van Yannick
Live Forever Festival van Oasiss

Dagkaartje voor

De MUSE dag van Paddy
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken