Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Ja daar zat ook mijn twijfel. Ben bang dat de glans er een beetje vanaf is op deze manier. De band had een prettige uitstraling en chemie in de oude bezetting.

Edit: maar gezien de persfoto van de aankondiging is het WOW gelukt om de oude bezetting weer op te trommelen.
Ik kon geen nieuwe zwart wit foto vinden :S
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.856
Nou Delain had ik voor de vrije keuze ook al wel opgepikt. Had gehoopt dat die er nog even in zou blijven.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Verder vooral ook grappig hoe sommige namen toch weer uit onverwachte hoeken worden weggepikt van de zware festivals.
Op mijn festival staat sowieso metal. Misschien niet de grootste namen, maar zeker wel wat metal
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.892
2.719
We zijn wederom erg verheugd om een nieuwe topact voor Cabin In The Woods te mogen aankondigen. De Ierse post-rockers van God Is An Astronaut zullen op vrijdagavond ons nieuw podium 'The Church' komen afsluiten, waar ze hun laatste album 'Ghost Tapes #10' exclusief zullen komen voorstellen aan ons publiek. Dit belooft een magische avond te worden.

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2021 zijn: voor vrijdag 27 augustus: Björk, Einstürzende Neubauten, Susanne Sundfør en Intergalactic Lovers, voor zaterdag 28 augustus: Hans Zimmer, Kings Of Convenience, Girl In Red, Wardruna, Anna Von Hausswolff en Flo Morrissey en voor zondag 29 augustus: Robyn, Ben Howard, James Blake, God Is An Astronaut, Selah Sue, Frank Turner & The Sleeping Souls, Laura Marling en Black Country, New Road.


@Timmetje
@Yannick
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.309
13.741
We zijn wederom erg verheugd om een nieuwe topact voor Cabin In The Woods te mogen aankondigen. De Ierse post-rockers van God Is An Astronaut zullen op vrijdagavond ons nieuw podium 'The Church' komen afsluiten, waar ze hun laatste album 'Ghost Tapes #10' exclusief zullen komen voorstellen aan ons publiek. Dit belooft een magische avond te worden.

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2021 zijn: voor vrijdag 27 augustus: Björk, Einstürzende Neubauten, Susanne Sundfør en Intergalactic Lovers, voor zaterdag 28 augustus: Hans Zimmer, Kings Of Convenience, Girl In Red, Wardruna, Anna Von Hausswolff en Flo Morrissey en voor zondag 29 augustus: Robyn, Ben Howard, James Blake, God Is An Astronaut, Selah Sue, Frank Turner & The Sleeping Souls, Laura Marling en Black Country, New Road.


@Timmetje
@Yannick
Jonguh, gaat heen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
c4Cvl3s.jpg


Georgia.

@bas2204 > @theblackmadness
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman en bas2204

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Nadat we al DeWolff hadden aangekondigd voor de zondag, maken we vandaag bekend waar dit eigenlijk voor was. Ons festival zal drie podia hebben en het derde podium zal exclusief worden gevuld met acts uit de BeNeLux. Afsluiter van dit podium op de zondag is dus DeWolff en vandaag kunnen we de afsluiter van dit podium op de zaterdag aankondigen. Dit is een band die al ruim 10 jaar aan de Nederlandse top staat. Het zijn de mannen van Moss!


Daarmee komen we tot de volgende tussenstand voor ons festival:

Vrijdag
Damien Rice | Woodkid
Lewis Capaldi | Fink
Tom Misch | FKJ | Foy Vance

Zaterdag
Snow Patrol
Stereophonics | Steve Winwood | Rag'n'Bone Man
Moss

Zondag
Scorpions
Uriah Heep | Bad Company
DeWolff | Danny Vera | King King

@theblackmadness en @Paddy
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.899
5.439
Wat is dit dan, kijk je even niet, drie namen van mijn lijst weg (Georgia, Moss en M83).
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Was natuurlijk te mooi om waar te zijn dat die tot de vrije keuze over bleven :(

En Moss ook een mooie keuze. Dacht eigenlijk dat die soort van gestopt waren
Moss is wel wat stiller de laatste tijd inderdaad. Maar er was natuurlijk nog een uitgebreide tour na Strike uit 2017, officieel zijn ze nooit gestopt en op hun Facebook staan wel wat hints dat ze afgelopen jaar wel weer echt bezig zijn geweest met het opnemen van een nieuw album. Dus ik vond dat ik ze maar even op moest pikken ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken