Festileaks Festival Draft IV: European Edition

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.540
7.534
Herkenbaar, elke keer met Koblood twee strepen erbij, wordt nu weer even zweten.
Even? :p (grapje Koblood, rustig aan :) )

Ik vind het echt leuk om te zien hoe de festivals langzaamaan steeds meer gevuld worden trouwens. Echt benieuwd naar alle volledige affiches.
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.813
12.546
Je kunt m ook een berichtje via een PM sturen, dan krijg je nog wel een mailtje. We kunnen het ook allemaal doen, zal waarschijnlijk wel opvallen als zijn mailbox opeens volloopt:)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Rustig aan he jongens, er moet ook gewerkt worden ;).

Vandaag als eerste een van de grote powermetal bands uit Duitsland, exclusief op KO-RockFest, pumpkins unite, Helloween!
En als tweede een unieke band, ook uit Duitsland. A-capella en metal is niet iets wat je vaak samen hoort, en dat is eigenlijk best jammer, vooral als je hoort hoe goed dat wel niet kan klinken bij Van Canto!

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.813
12.546
Amenra is al een tijdje gekozen hoor, wilde 'm gewoon delen.
Nou vooruit. Ik wilde al boos in de pen klimmen omdat deze exclusief is geboekt op JozzFest.

Maar dank voort delen, had m nog niet gehoord!

EDIT: Bijzonder nummer, erg gaaf met die monoloog/spoken word aan het einde. I Like. Komt dit zien allen op JozzFest!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Ga hier vanavond uitgebreid op terug komen met wat aanraders die ik heb voor je van hem. Sowieso straffe artiest die heel wat dingen samen mengelt en er iets knap mee doet imo. Er zijn weinig artiesten zoals hij of waar hij te vergelijken mee valt.
Had je nog aanraders :)?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken