Festileaks festival draft III: The Rock Werchter edition

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.466
Jozzfest heeft dit jaar wat tegenslagen gehad op de transfermarkt en kiest daarom voor een bredere programmering. Al zal dat aan de headliners niet geheel te zien zijn. De tweede act stond al eerder op Jozzfest, een jeugdliefde. Een band die zichzelf ook niet te groot voelt om als co headliner op te treden. In 2011 voor het eerst op Werchter. De emotionele uitlaatklep voor een hele generatie. Linkin Park is de volgende naam en de coheadliner voor de zaterdag, Metallica sluit het festival op zondag in stijl af.

@oasiss
@paddy
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.190
6.662
Ik heb geen spijt, voor mij geen bedreiging. Denk dat onze smaak niet verder uit elkaar kan liggen haha ?
We zijn toch boekers voor Werchter, wie zegt dat ik geen bedreiging voor je zal vormen? ;)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
HollandiaFCB wrote:
Ik heb geen spijt, voor mij geen bedreiging. Denk dat onze smaak niet verder uit elkaar kan liggen haha ?

We zijn toch boekers voor Werchter, wie zegt dat ik geen bedreiging voor je zal vormen? ?

Qua namen zal jij een stuk 'scherper' of experimenteler of hoe ze het ook willen noemen boeken
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.476
4.807
Zucht van opluchting als het trio 6: @Joslittel, @Koekdoos en @HollandFCB, nog wat overlaat voor de rockliefhebber. En dan pikt @Warriorandweirdo ook nog RATM in. ?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.531
8.808
Zucht van opluchting als het trio 6: @Joslittel, @Koekdoos en @HollandFCB, nog wat overlaat voor de rockliefhebber. En dan pikt @Warriorandweirdo ook nog RATM in. ?

Ik kan niks beloven. Heb het idee dat ik precies tussen de twee concurrenten voor rocknamen val, maar er zijn er gelukkig aardig wat geweest door de jaren heen.
Ik sla mijn eigen ramen er miischien mee in, maar als je er eentje heel graag wil, pak hem nu, zou ik zeggen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.476
4.807
Grote vraag nu is natuurlijk met welke naam @oasiss gaat komen, of is zijn line-up met Oasis nu al compleet? ?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.790
5.313
Het Live Forever Festival was inderdaad druk gisteravond, maar niet zonder reden. De puntjes moesten nog op de i worden gezet voor de aankondiging van de volgende (co-)headliner. We mogen de week daarom starten met een prachtige nieuwe naam: NICK CAVE & THE BAD SEEDS .

Hoewel niet op Werchter, toch een kleine impressie van de prachtshow die het Live Forever Festival in 2021 staat te wachten:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=dI2abN5a0-I[/video]
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.190
6.662
Frank Ocean en Nick Cave.. Toch twee namen die ik had gedacht nog in ronde drie te kunnen meepikken als je weet dat je uit de hele geschiedenis van Werchter namen kunt pikken.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.476
4.807
e3oaiw7r7g42.jpeg


TOOL
De 2e naam voor Paddy Power festival is het legendarische Tool!


Eerst @Mattman , daarna @Randyrw.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.466
Kak! Daar gaat mijn gedroomde afsluiter.. Ergens was het ook wel te hoopvol om te verwachten dat Tool tot ronde 3 beschikbaar bleef.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.466
Ik mis trouwens wel bij veel bevestigingen het jaartal dat de artiest op Werchter speelde. Zo zal de boeking van Tool waarschijnlijk de 2019 show als headliner zijn. Of was dit niet 'verplicht' om te noemen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.190
6.662
Portishead (2008) zal in plaats van voor Coldplay indertijd, nu voor Björk (2007) als sub/co-headliner spelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken