Festileaks festival draft III: The Rock Werchter edition

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.091
5.455
OTE

randyrw
Bijdrager
Posts: 158
Tijd voor de volgende naam! De headliner voor vrijdag kenden we al, nu is het tijd om de afsluiter van ons festival kenbaar te maken. En die afslui
en weer een prachtige boeking
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Ik had een mooi dagje gepland staan met RATM en nadien TOOL, maar dit is ook niet verkeerd ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.529
8.807
Ik had een mooi dagje gepland staan met RATM en nadien TOOL, maar dit is ook niet verkeerd ?

Tsjaa, de kans dat die twee namen er beide twee hele rondes in zouden blijven, lijkt me ook heel erg klein
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.806
Wel grappig, want ik was eigenlijk van plan om Pearl Jam als eerste naam te noemen. Dan niet als headliner, maar hun positie uit 1992. Ik kwam er net op tijd achter, dat ze in ‘92 hadden afgezegd. Dus toen maar voor een andere strategie gekozen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.466
Wel grappig, want ik was eigenlijk van plan om Pearl Jam als eerste naam te noemen. Dan niet als headliner, maar hun positie uit 1992. Ik kwam er net op tijd achter, dat ze in ‘92 hadden afgezegd. Dus toen maar voor een andere strategie gekozen.

Haha dan red je me even van een flater. Dat was mijn vorige naam geweest, inderdaad met de 1992 set. Was de opener van Jozzfest geworden :)

Ik heb nog nooit zo vaak aan de tekentafel gezeten..
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.529
8.807
Paddy wrote:
Wel grappig, want ik was eigenlijk van plan om Pearl Jam als eerste naam te noemen. Dan niet als headliner, maar hun positie uit 1992. Ik kwam er net op tijd achter, dat ze in ‘92 hadden afgezegd. Dus toen maar voor een andere strategie gekozen.

Haha dan red je me even van een flater. Dat was mijn vorige naam geweest, inderdaad met de 1992 set. Was de opener van Jozzfest geworden ?

Ik heb nog nooit zo vaak aan de tekentafel gezeten..

Kies maar een mooie vergelijkbare naam voor Pearl Jam dan, dan hoef ik hopelijk komende ronde nog niet terug naar de tekentafel :p
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Als ik t goed heb ben ik 2x achter elkaar ?
————————————————————————

Na het bericht dat Coldplay eindelijk na 10 jaar weer op de weide staat kregen wij veel positieve berichten, hier zijn wij erg dankbaar om! Om onze dankbaarheid te tonen maken wij vandaag ook gelijk de tweede headliner bekend voor Rock Werchter 2021! Hiernaast maken wij vanavond ook bekend wie de zaterdag de Barn zal afsluiten!


De tweede headliner van Rock Werchter is een band die op hun debuutalbum gekenmerkt werd door hun snelle, agressieve postpunk en Turners teksten die gebaseerd waren op eigen observaties en ervaringen in Sheffield. Wij hebben het hier natuurlijk over Arctic Monkeys! (2018)


Naast Arctic Monkeys zal er ook een band na 5 jaar terugkomen die zal zorgen voor een kleurrijk en psychedelische afsluiting van The Barn. Wij hebben het hier natuurlijk over Tame Impala! (2016)

@Randyrw > @Mattman
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.185
6.656
Blijft één van m'n favoriete avonden die ik al op Werchter heb meegemaakt, stond toen hélemaal vooraan bij Tame. Voor AM ben ik wel benieuwd welke setlist je neemt tbh.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Aauuwwww pijnlijke zeg. Had ergens goede hoop op de Monkeys met hun 2007/2011 setlist, hen bedoelde met eerdere passage liever dan laatste (en Tame Impala in The Barn, lekker hoor)
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Daar gaan we weer! Tijd voor onze 3de naam en dat is opnieuw een topper. Vrijdag krijgen we net voor Neil Young de legendarische band DIRE STRAITS! Mark Knopfler en co komen hun heerlijke gitaar classics loslaten op de wei. Sultans of swing, Money for nothing, Brothers in arms,... Genieten van begin tot eind.

Intussen staat de teller op 3 namen: Dire Straits & Neil Young op vrijdag, Pearl Jam op de zaterdag.

Meer namen volgen snel!

@mattman @pede
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.209
13.434
Ik heb het idee dat het maar goed is dat Brian niet mee doet... (al is hij ook al een aardige tijd niet meer actief).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.209
13.434
Wel money for nothing was nog niet uit toen :)), voorts een mooie boeking hoor
Eigenlijk alleen Sultans of Swing van die nummers die ie opnoemt, maar met drie platen moet er echt wel een mooie setlist te maken zijn (ervan uitgaande dat hij voor '81 is gegaan).
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.091
5.455
theblackmadness wrote:
Wel money for nothing was nog niet uit toen :)), voorts een mooie boeking hoor

Eigenlijk alleen Sultans of Swing van die nummers die ie opnoemt, maar met drie platen moet er echt wel een mooie setlist te maken zijn (ervan uitgaande dat hij voor ’81 is gegaan).

Romeo and juliet was uit, meer moet dat niet zijn
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.209
13.434
wenteldave wrote:

theblackmadness wrote:
Wel money for nothing was nog niet uit toen :)), voorts een mooie boeking hoor


Eigenlijk alleen Sultans of Swing van die nummers die ie opnoemt, maar met drie platen moet er echt wel een mooie setlist te maken zijn (ervan uitgaande dat hij voor ’81 is gegaan).

Romeo and juliet was uit, meer moet dat niet zijn
Ik snap niet helemaal wat je zegt. Ze hadden toch gewoon drie albums uit voor 1981: Dire Straits, Communiqué en Making Movies (waar Romeo and Juliet opstaat)? Of heb je het over de setlist?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.529
8.807
theblackmadness wrote:

wenteldave wrote:

theblackmadness wrote:
Wel money for nothing was nog niet uit toen :)), voorts een mooie boeking hoor


Eigenlijk alleen Sultans of Swing van die nummers die ie opnoemt, maar met drie platen moet er echt wel een mooie setlist te maken zijn (ervan uitgaande dat hij voor ’81 is gegaan).


Romeo and juliet was uit, meer moet dat niet zijn

Ik snap niet helemaal wat je zegt. Ze hadden toch gewoon drie albums uit voor 1981: Dire Straits, Communiqué en Making Movies (waar Romeo and Juliet opstaat)? Of heb je het over de setlist?

Volgens mij bedoelt ie gewoon dat het niet uitmaakt wat er allemaal is uitgebracht, want Romeo and Juliet is in ieder geval uitgebracht. Ga er vanuit dat dat zijn favoriete nummer is
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.091
5.455
wenteldave wrote:

theblackmadness wrote:

wenteldave wrote:

theblackmadness wrote:
Wel money for nothing was nog niet uit toen :)), voorts een mooie boeking hoor


Eigenlijk alleen Sultans of Swing van die nummers die ie opnoemt, maar met drie platen moet er echt wel een mooie setlist te maken zijn (ervan uitgaande dat hij voor ’81 is gegaan).


Romeo and juliet was uit, meer moet dat niet zijn


Ik snap niet helemaal wat je zegt. Ze hadden toch gewoon drie albums uit voor 1981: Dire Straits, Communiqué en Making Movies (waar Romeo and Juliet opstaat)? Of heb je het over de setlist?

Volgens mij bedoelt ie gewoon dat het niet uitmaakt wat er allemaal is uitgebracht, want Romeo and Juliet is in ieder geval uitgebracht. Ga er vanuit dat dat zijn favoriete nummer is

Dit idd, fantastisch nummervind ik het
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
https://www.setlist.fm/setlist/dire-straits/1981/festival-park-werchter-werchter-belgium-6bd3ee9a.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken