Festileaks Festival Draft II: Return of the Eighties

Ik twijfelde enorm tussen Stevie Wonder of James Brown, toch wel de allergrootste soulman ooit. Heb voor Stevie gekozen door zijn ongelofelijk vette output, maar ik ben verbaasd dat Brown dus door niemand geclaimd werd. Marvin Gaye en natuurlijk Elton John zijn ook blijven liggen. En Bruce natuurlijk. Gek hoe die dingen gaan.

Op zich ook wel logisch. We konden in totaal maar 11x 3 headliners kiezen. Zou ook saai zijn als er maar 33 "grote" artiesten actief waren geweest in die tijd :lol:

Ik twijfelde enorm tussen Stevie Wonder of James Brown, toch wel de allergrootste soulman ooit. Heb voor Stevie gekozen door zijn ongelofelijk vette output, maar ik ben verbaasd dat Brown dus door niemand geclaimd werd. Marvin Gaye en natuurlijk Elton John zijn ook blijven liggen. En Bruce natuurlijk. Gek hoe die dingen gaan.
Marvin Gaye wou ik alleszins wel maar die is in 84 gestorven en heeft geen concerten gespeeld dat jaar, dus die mochten we niet kiezen.

Opvallend dat Neil Young, Elton John of Ozzy op geen van de affiches staat! Die laatste 2 hadden me zeker overgehaald om naar het festival met die namen te gaan.

En geen Madness inderdaad. :cry:

Bruce Springsteen was ik inderdaad helemaal vergeten en realiseerde ik mij pas toen ik al twee grote headliners had. Leek me een beetje too much om nog een derde van dat kaliber erbij te zetten. Maar bijzonder dat hij helemaal niet is gekozen. De overige afwezigen inderdaad ook bijzonder, maar had ik zelf niet echt overwogen. Op Madness na trouwens.

Daar zat ik dus ook wat over te dubben, en toen een beetje uit het oog verloren.
Moet verder ook wel erkennen dat de 80's toch niet helemaal mijn favo decade was, wat een hoop meuk is die jaren gemaakt zeg haha.

Eigenlijk ben ik al blij dat er naast mijn metal festival toch ook nog ruimte is voor verschillende andere hardere rock en metal namen. Mis toch verrassend weinig namen nog uit mijn lijst van bands. Naast de al genoemde namen mis ik denk ik alleen nog Twisted Sister als naam voor de wat hoger geplaatste namen :lol:

Daar zat ik dus ook wat over te dubben, en toen een beetje uit het oog verloren.
Moet verder ook wel erkennen dat de 80’s toch niet helemaal mijn favo decade was, wat een hoop meuk is die jaren gemaakt zeg haha.
Is natuurlijk in iedere periode zo. Al had je een ander decennium gekozen, had ik weer hetzelfde gezegd bijvoorbeeld. Dat gezeur blijf je altijd houden.

Oh joh, begrijp me niet verkeerd. Ik vond ook deze weer leuk hoor, dus zeker geen kritiek daarop. Ik kan gewoon voor mezelf concluderen dat mijn voorkeuren qua muziek veelal voor en na de 80's liggen.

Programma bekendmakingen;

Vanavond:
18u - @koekdoos @wenteldave
18u45 - @oasiss
19u30 - @chileera
20u15 - @wenteldave @koekdoos
21u - @mattman @shotgvn

Morgen:
18u - @rubenfrusciante
18u45 - @werchter12
19u30 - @herragan
20u15 - @shotgvn @mattman
21u - @gesp
21u45 - @warriorandweirdo

Iemand die kan ruilen met me? Gaat 'm vanavond waarschijnlijk niet worden (tenzij het voor half acht is).

Ik red het sowieso niet, dus zal vanavond posten als ik terug ben van macbeth

Voor mij gaan beide avonden erg lastig worden. Als het geen probleem is, plaats ik mijn postertje morgenochtend.

Zijn er al plannen voor een derde draft :)?

Voor mij gaan beide avonden erg lastig worden. Als het geen probleem is, plaats ik mijn postertje morgenochtend.

Hé, rustig aan... Merkte zelf een beetje dat de animo wat af nam en dat ik er af en toe toch iets minder zin in had dan ik van tevoren had gedacht. Gewoon even een half jaartje wachten wat mij betreft en dan kunnen we er weer met volle kracht tegenaan.

Kwam dat niet gewoon door de hitte en de vakantie? Of misschien toch de jaren 80?

Kwam dat niet gewoon door de hitte en de vakantie? Of misschien toch de jaren 80?

Voor mij nam de animo ook wat af ivm werk, maar inderdaad ook door jaren 80 thema. Vond het lastig om in te schatten hoe groot de bands daadwerkelijk waren. Vind het dus jammer dat ik toch de eerste variant niet mee heb kunnen doen aangezien ik daar genoeg ideeën bij had.

Ik heb al wel een idee voor een derde versie. Misschien half september daar mee beginnen?

Users who are viewing this thread