Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Misschien snap ik het niet helemaal maar hoe moeten wij weten welke thema's zijn ingestuurd maar niet gebruikt? Zonder dat te weten is het wel een hele wilde gok. Wel een heel leuk idee trouwens.
Het is inderdaad een hele wilde gok, vooral de eerste paar artiesten. Maar het wordt wel duidelijker en duidelijker. je kunt de thema's niet weten, die weten alleen Koekdoos, ik en degene die dat thema heeft ingestuurd (als die het herkent).

Ik probeer het niet onmogelijk te maken. Ik zal onder elke act het hele lijstje zetten.

• Leuk
Waarderingen: JK79 en BlackwaterPark
We gaan naar act nummer 2. misschien ken je haar als de stem op Rather Be van Clean Bandit. Misschien ken je haar van samenwerkingen met Rudimental en Macklemore. Misschien ken je haar niet, al heb je er vast wel eens van gehoord. Jess Glyne

Thema?: KATSEYE - Jess Glyne

Hey, pssssssst. Baal jij altijd van die tussenpauze tussen de namen kiezen , het presenteren en dat de winnaar bekend wordt gemaakt? Of vind jij het nog vervelender dat je een thema mist, misschien eentje die jezelf hebt ingestuurd?

Goed nieuws!

Aangezien een 1 juni als afsluiting van deze draft het podium en alle andere plekken bekend wordt gemaakt, volgt er nog een leuk themaspel in de tussentijd. En wel met de ongebruikte maar evengoed ingestuurde thema's.

Elke dag pak ik 1 van die thema's en plaats verspreid over de dag een act binnen dat thema. Aan jullie de schone taak om dat thema te raden. heb je hem na 1 artiest goed, dan krijg je 10 punten. Heb je hem na 2 artiesten goed, 9 punten, etc. Let op: heb jij zelf dit thema ingestuurd maar heb je hem fout? Dan krijg je 5 minpunten. Het thema raden kan via een pb naar mij. Je krijgt zsm een update of je het fout of goed hebt.

De tijd tussen de acts die ik plaats varieert op basis van de drukte van mijn dag en de vrije tijd die ik ervoor kan maken. Mogelijk komt het niet elke dag tot 10 acts, maar dat zien we allemaal wel. Ik zal proberen om acts te kiezen die nog niet zijn gekozen in de draft, maar ook hier geen beloftes.

Stay tuned, de eerste act bij het eerste thema komt er zo aan!
Hoe vaak mag je gokken, per nieuwe act 1x?

2 voorspellingen binnen, een foute maar ook een goede. Iemand heeft dus al 9 punten verdiend. Op naar act nummer 3.

Dit jaar te zien op Lowlands, Pukkelpop en nog zo veel meer festivals. De grote doorbraak ligt dus in het verschiet? Het lijkt er sterk op.

Thema?: Sombr - Jess Glyne - KATSEYE

Ik tast nog in het duister, maar hulde aan de initiatieven die toch telkens uit de grond schieten om het levendig te houden hier!

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Tijd voor nummer 4. We hebben trouwens een tweede goede gok binnengekregen. Volgen er snel meer? Knuffel voor degenen die het goed hebben!

Thema?: Sydney Rose - Sombr - Jess Glyne - KATSEYE

En met 50 punten kunt ge een extra dag ticket kopen en met 100 punten een extra combiticket?

Is wel in je nadeel doordat je dan iemand anders extra punten mag geven. Maar als iemand het voor elkaar krijgt om 50 punten te halen, mag dat van mij best een bonuspunt opleveren voor die persoon (of personen)

• Leuk
Waarderingen: won666
Maar het thema komt dus niet per definitie uit de lijst thema's in de openingspost?
Het thema komt sowieso niet uit het lijstje van de openingspost. Het thema is ingestuurd door iemand, maar niet in het spel gebruikt. Dus je kunt de thema's nergens opzoeken.

Kleine side-note, omdat er een deelnemer is geweest die vroegtijdig in het spel aangaf niet verder te spelen, zijn de thema's waarmee die speler speelde wel beschikbaar voor dit spel. Uit 1 set van de openingspost put ik dus wel. Maar de andere thema's dus niet.

Another Tempest Road, oftewel Tom Odell.

Thema?: Tom Odell - Sydney Rose - Sombr - Jess Glyne - KATSEYE

Welk puzzelwonder heeft in hemelsnaam dit thema al geraden?
Ik vind het vooral bijzonder dat degene die dit thema heeft ingezonden het nog niet heeft. We gaan iig naar naam nummer 6. En hoewel de begeleidende video een collab is, of eigenlijk remix, gaat het wel degelijk om degene die de remix heeft gemaakt. "Shut up Jennie, just get in the car"

Thema?: JENNIE - Tom Odell - Sydney Rose - Sombr - Jess Glyne - KATSEYE

Users who are viewing this thread

• JK79