Hey, pssssssst. Baal jij altijd van die tussenpauze tussen de namen kiezen , het presenteren en dat de winnaar bekend wordt gemaakt? Of vind jij het nog vervelender dat je een thema mist, misschien eentje die jezelf hebt ingestuurd?
Goed nieuws!
Aangezien een 1 juni als afsluiting van deze draft het podium en alle andere plekken bekend wordt gemaakt, volgt er nog een leuk themaspel in de tussentijd. En wel met de ongebruikte maar evengoed ingestuurde thema's.
Elke dag pak ik 1 van die thema's en plaats verspreid over de dag een act binnen dat thema. Aan jullie de schone taak om dat thema te raden. heb je hem na 1 artiest goed, dan krijg je 10 punten. Heb je hem na 2 artiesten goed, 9 punten, etc. Let op: heb jij zelf dit thema ingestuurd maar heb je hem fout? Dan krijg je 5 minpunten. Het thema raden kan via een pb naar mij. Je krijgt zsm een update of je het fout of goed hebt.
De tijd tussen de acts die ik plaats varieert op basis van de drukte van mijn dag en de vrije tijd die ik ervoor kan maken. Mogelijk komt het niet elke dag tot 10 acts, maar dat zien we allemaal wel. Ik zal proberen om acts te kiezen die nog niet zijn gekozen in de draft, maar ook hier geen beloftes.
Stay tuned, de eerste act bij het eerste thema komt er zo aan!