Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Na de vorige aankondiging werd mij al de vraag gesteld of ik inmiddels begonnen was met het boeken van de obscure bandjes.
Welnee, we gaan rustig verder met het boeken van absolute toppers binnen hun subgenres!
Al kijk ik alvast enorm uit naar het delen van obscure parels :)

- 4u gewacht op de post van @MadMandra27

Sleep​

Te beginnen met Sleep. De legendarische stoner/doom band is onder andere bekend van het volprezen 'Dopesmoker'.
Een nummer van liefst 63 minuten. Prima voor een cursus mindfulness, een stilte retraire, of gewoon een hele fijne zondagmiddag.
Live zijn ze ook behoorlijk de moeite waard:

Misþyrming​

Toen de thema's mij de mogelijkheid boden een van mijn favoriete bands te boeken, was de vraag enkel nog hoelang ik het zou durven uitstellen.
Voor velen wellicht een obscure band, maar bij blackmetal liefhebbers zijn de IJslanders inmiddels redelijk bekend.
Echt obscuur wordt het pas in de vrije keuzes, kan niet wachten!

@BlackwaterPark @Royke

Gojira - Opeth - Ayreon - Deafheaven - Meshuggah - Lamb Of God - Ice Nine Kills
Amenra - Zeal & Ardor - Katatonia - Emperor - Agalloch - Alestorm - Kanonenfieber - 1914 - Austere - Sleep
Harakiri For The Sky - Groza - The Ocean - Батюшка - Cult of Luna & Julie Christmas - Wolves In The Throne Room
Dimmu Borgir met orkest - Satyricon met koor - Rotting Christ - Ellende - Firtan - Panopticon - Misþyrming

Volgens mij moet ik acht namen noemen op dit moment.
Jullie mogen me blijven overslagen.

Nothing But Thieves
Limp Bizkit
Elvis Costello & The Imposters with Charlie Sexton
Rise Against
The Beaches
Clairo
Aphex Twin
Meute
Volgens mij mag je er zelfs nog 4.

Na de vorige aankondiging werd mij al de vraag gesteld of ik inmiddels begonnen was met het boeken van de obscure bandjes.
Welnee, we gaan rustig verder met het boeken van absolute toppers binnen hun subgenres!
Al kijk ik alvast enorm uit naar het delen van obscure parels :)

- 4u gewacht op de post van @MadMandra27
Snel even inhalen, sorry

The K’s
Heideroosjes

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Volgens mij mag je er zelfs nog 4.

Klopt, nog 4 inhalen voor @WesleyNoH en 2 voor @Oasiss. Voor de rest zijn we als het goed is helemaal bij en zijn we met de beurt van Royke aangekomen bij ronde 21. Behalve de inhalers heeft iedereen nu dus nog 8 exclusieve namen (en Royke 10 omdat hij ronde 20 tegelijk met 21 aankondigt).

Nou daar gaan we dan. Weer even tussendoor want ik denk dat jullie het expres doen maar elke keer komt mijn beurt op een moment dat het mij eigenlijk niet uitkomt 😂.

Luis Fonsi
DeWolff
K's Choice
Kids With Buns

@BlackwaterPark @RubenJS

Kvelertak​

De tweede drop van de donderdag begint met de Kvelertakkeherrie van Kvelertak!

Blackbraid​

Uiteraard is er ook in deze aankondiging weer ruimte voor het zwaardere werk.
Atmosferische black metal uit de VS, over de natuur en de mythologie van de oorspronkelijke bewoners Noord-Amerika.

Gojira - Opeth - Ayreon - Deafheaven - Meshuggah - Lamb Of God - Ice Nine Kills
Amenra - Zeal & Ardor - Katatonia - Emperor - Agalloch - Alestorm - Kanonenfieber - 1914
Harakiri For The Sky - Groza - The Ocean - Батюшка - Cult of Luna & Julie Christmas
Dimmu Borgir met orkest - Satyricon met koor - Rotting Christ - Ellende - Firtan - Panopticon
Blackbraid - Kvelertak - Misþyrming - Austere - Sleep - Wolves In The Throne Room

@MadMandra27 @mattman

• Leuk
  • Metal!
Waarderingen: Dr. Hannibal en BeWario
Volgens mij moet ik acht namen noemen op dit moment.
Jullie mogen me blijven overslagen.

Nothing But Thieves
Limp Bizkit
Elvis Costello & The Imposters with Charlie Sexton
Rise Against
The Beaches
Clairo
Aphex Twin
Meute
Wtf, opeens helft van de line up bekend ofzo. 😳

Ik ben slechts een meelezende buitenstaander, dus of ik er nou echt wat over te zeggen heb? Maar het bevreemdt mij wel een beetje dat er een paar mensen zoveel beurten overslaan en die dan later inhalen, met die 12 acts in één keer inhalen als wel heel extreem voorbeeld. Gaat toch wat in tegen het principe van een draftspelletje. En ik snap best dat er enerzijds mensen het liefst heel snel willen gaan en dat andere mensen (hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt, I know) ook een leven buiten dit forum hebben. Maar misschien toch een middenweg dan en wat langer de tijd tussen de aankondigingen aanhouden, zoals in de eerste rondes van het spel? Of niet meedoen als je regelmatig de deadline niet kunt halen, dat kan ook...

Users who are viewing this thread