Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Programma update
In verband met andere verplichtingen komt The HU niet naar Rock Werchter. In plaats daarvan is Jamiroquai geboekt voor de Barn.
Houd er rekening mee dat dit geen directe vervanger is. De organisatie zoekt nog naar een passende vervanger.

Ik ben in afwachting van..
Over een aantal dagen zit ik 18 uren in een bus dus zal dan wel een langere lijst in 1 keer naar Yannick sturen 🙃

@JK79 en @Dante weer aan zet

• Leuk
Waarderingen: Dante
Dit was de laatste ronde al voor jou volgens mij! Alleen nog vrije keuze
Is het? Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik sowieso moest eindigen, leek mij logisch gezien ik de 1e ben gestart en dan de laatste ronde eindig.

Dan moet ik nog maar even bekijken of dat gaat lukken en anders heb ik goede hoop op jullie toevoegingen 😁

Is het? Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik sowieso moest eindigen, leek mij logisch gezien ik de 1e ben gestart en dan de laatste ronde eindig.

Dan moet ik nog maar even bekijken of dat gaat lukken en anders heb ik goede hoop op jullie toevoegingen 😁
het is idd ronde 25! dus nu is iedereen hun laatste aankondiging voor de vrije keuze

Ik heb nu nog zo'n 50 namen die ik moet toevoegen, en dan komen er wss nog. Ik had wel graag gehad dat dit wat vroeger aan mij was doorgegeven dat allemaal die acts dienen toegevoegd te worden, want dit is naast het bijhouden van en aanvullen van de masterlist wel een pak extra werk. Ik heb meerdere keren hier gevraagd om namen door te sturen doorheen de weken van de draft en dat is los van enkele deelnemers vrij weinig gebeurd. I'll do it, maar ik vind dat jammer.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Had los gemist dat we geen namen meer konden toevoegen vanaf de rondes gedaan waren, dus daarmee dat mijn ultieme lijst wat later kwam. Al moest je ervoor ook al wat namen voor mij toevoegen haha, sorry voor al het werk maar minstens evenveel hulde aan jou!!

^ heb in totaal +- 70 acts laten toevoegen waarvan de helft de laatste paar dagen 👀. heb geprobeerd om ze zo snel mogelijk te geven maar ik blijf acts vinden die nog niet op de lijst stonden! Excuses

mastodon, crosses, avenged sevenfold, deafheaven, incubus, tokio hotel, portugal the man, selah sue, ice nine kills 🥲

De laatste 2 exclusieve aankondigingen van deze draft.

MEROL

Major Lazer

Exclusief aangekondigd:
Donderdag:
Main: Linkin Park - A Perfect Circle - Slash (& Myles Kennedy) - Against The Current
Barn: Big Thief - Tourist LeMC - The Beaches
KlubC: Amelie Lens - Selah Sue - Lankum
Slope: Touché Amoré

Vrijdag:
Main: My Chemical Romance - Sum 41 - The Lumineers - Personal Trainer
Barn: Armin van Buuren - MEROL
KlubC: Heilung - Myrkur - Imminisence
Slope: x - Zeal and Ardor

Zaterdag:
Main: Rosalia - Khruangbin - Halsey - Tash Sultana
Barn: PJ Harvey - Beck - Warpaint
KlubC: Arch Enemy