Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Programma update
In verband met andere verplichtingen komt The HU niet naar Rock Werchter. In plaats daarvan is Jamiroquai geboekt voor de Barn.
Houd er rekening mee dat dit geen directe vervanger is. De organisatie zoekt nog naar een passende vervanger.
Ik heb nu nog zo'n 50 namen die ik moet toevoegen, en dan komen er wss nog. Ik had wel graag gehad dat dit wat vroeger aan mij was doorgegeven dat allemaal die acts dienen toegevoegd te worden, want dit is naast het bijhouden van en aanvullen van de masterlist wel een pak extra werk. Ik heb meerdere keren hier gevraagd om namen door te sturen doorheen de weken van de draft en dat is los van enkele deelnemers vrij weinig gebeurd. I'll do it, maar ik vind dat jammer.
Had los gemist dat we geen namen meer konden toevoegen vanaf de rondes gedaan waren, dus daarmee dat mijn ultieme lijst wat later kwam. Al moest je ervoor ook al wat namen voor mij toevoegen haha, sorry voor al het werk maar minstens evenveel hulde aan jou!!
^ heb in totaal +- 70 acts laten toevoegen waarvan de helft de laatste paar dagen . heb geprobeerd om ze zo snel mogelijk te geven maar ik blijf acts vinden die nog niet op de lijst stonden! Excuses
^ heb in totaal +- 70 acts laten toevoegen waarvan de helft de laatste paar dagen . heb geprobeerd om ze zo snel mogelijk te geven maar ik blijf acts vinden die nog niet op de lijst stonden! Excuses
De laatste 2 exclusieve aankondigingen van deze draft.
MEROL
Major Lazer
Exclusief aangekondigd: Donderdag:
Main: Linkin Park - A Perfect Circle - Slash (& Myles Kennedy) - Against The Current
Barn: Big Thief - Tourist LeMC - The Beaches
KlubC: Amelie Lens - Selah Sue - Lankum
Slope: Touché Amoré
Vrijdag:
Main: My Chemical Romance - Sum 41 - The Lumineers - Personal Trainer
Barn: Armin van Buuren - MEROL
KlubC: Heilung - Myrkur - Imminisence
Slope: x - Zeal and Ardor
Zondag:
Main: Charlotte de Witte - Boygenius - The Last Dinner Party - Davina Michelle
Barn: Slowdive - Major Lazer
KlubC: Agnes Obel - Chelsea Wolfe - Baroness
Slope: Pothamus
Ik ga dan in mijn laatste beurt voor nog een nieuwe pareltje aan de horizon die in 2030 mooie spots zal krijgen op major festivals & legendes van rond de eeuwwisseling: Model/Actriz & Supergrass.