Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Hi Billie, are u there?

exchange-covers-2024ipsdesktop.jpg

Charli XCX

@Timmetje -> @Oasiss

Headliner van de toekomst? The future is now

Fontaines D.C.

@JK79 @BlackwaterPark

Met de gigantische populariteit van Take me back to eden en de gigantische hype rond Even in arcadia is het hoog tijd om deze band eens op hoge posities te zien!

Bij deze boek ik dan ook Sleep token

Bekijk bijlage 13257

@Wanorix -> @Novis95
Niet leuk hoor.

Als éérste band ga ik voor Electric Callboy. Deze Duitse "electronicore" band staat garant voor een goed feestje.

EC group pic.jpg

Daarnaast gebruik ik direct hun nummer "Best Day" voor de referentie naar het wieler voorjaar.
Wie de lyrics erbij neemt leest/hoort hierin de vertellingen van één van de wielrenners in het Vlaamse openingsweekend. Na een mindere eerste dag in Omloop het Nieuwsblad hou hij/zij zichzelf sterk met hoop/zicht op een perfect 2de dag in Kuurne-Brussel-Kuurne.
Is it you, the perfect moment after?
Or just yesterday again?
I've been searching, I've been waiting
For the best day of my life!
Can you feel me, can you save me
On the best day of my life?
No more breaking, breaking, breaking bad
Wanna wake up, wake up from the death
I'll be fightin', I'll be dyin'
For the best day of my life

Mijn eerste pick gaat - misschien niet geheel onverwacht - naar K.Dot/Cornrow Kenny/The Biggest Hypocrite of 2015/Oklama/King Kendrick/Kung-Fu Kenny/Mr. 1-5/Mr. Morale/Mr. Get Off, ook wel bekend als Kendrick Lamar.

Ik wil hiermee meteen mijn verwijzing naar de tandarts afstrepen:

Het nummer Crown verwijst naar de nieuwe kunsttand die over een kapotte tand gezet kan worden. FEAR., BLOOD. en (we gon' be) Alright beschrijven vervolgens het hele proces van naar de tandarts gaan.

Ook de Paasei(s) komt aan bod: reincarnated verwijst naar de herrijzenis van Jezus tijdens Pasen.

@warriorandweirdo en dan @Koekdoos

@MadMandra27 hoe gaat het met jouw shortlist? Mijn originele shortlist heeft inmiddels nog steeds 5 namen, dus kan er sowieso 2 krijgen, als ik daadwerkelijk er meteen 2 van zou kiezen 🥳

Sounds Of The Labyrinth begint niet met een headliner, wel met een curator.

Met hun omvangrijke output (26 albums), zou je denken dat deze band al decennialang meegaat, maar niets is minder waar.

Maak je klaar voor een wild feestje (en tandartsbezoek) met deze Aussies: King Gizzard & The Lizard Wizard!

@Koekdoos
@MadMandra27
He, shit. Die stond dan weer op mijn shortlist. Dacht inderdaad dat weinig mensen aan hen zouden denken precies vanwege hun belachelijk uitgebreide catalogus.

• Leuk
Waarderingen: Blommie

Users who are viewing this thread