Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit + de zoekfunctie op het forum. Je ziet dan snel of er over een artiest gepost is in dit onderwerp. Dan hoef je niet alle pagina's af als de voorpagina nog niet is bijgewerkt.
Sunset Riot presents: GNOME
De lineups van Sunset Riot worden steeds dikker, en we gooien er een absolute parel bij die je moet meemaken!
GNOME (Riot Ridge Stage) – Deze Belgische stonerrockers uit Antwerpen brengen hun waanzin naar de Riot Ridge Stage. Met hun nieuwste album Vestiges of Verumex Visidrome – een persoonlijke favoriet van de organisatie – knallen ze je omver met zware riffs, trippy vibes en een live-energie die alles sloopt. Puntmutsen aan, speakers voluit – dit wordt een beest van een show!
Vuur, Punk & Rock 'n Roll. Dat is alles wat Arson is. Deze band breekt iedere zaal af waar ze staan. Wie is er zeker over het genre muziek dat ze spelen? Ik in ieder geval niet. Wat ik wel zeker weet is dat het hard gaat. Combineer dit met de barman die ze mee nemen op het podium & je staat garant voor vurig feestje.
De volgende artieste is dan misschien weer een tegenpool. Tina Guo is een celliste die voornamelijk werk leverde voor verschillende soundtracks voor films en games, waaronder: Dune I & Dune II, Top Gun: Maverick, call of duty: black ops II & Assassin's Creed Syndicate. Daarnaast brengt ze sinds enkele jaren ook eigen muziek uit.
Ik heb nergens kunnen verifiëren dat Tina Guo ooit een volledig solo optreden heeft gegeven in BE/NL. We heeft ze verschillende keren optredens gedaan waar ze als gastmuzikant bij trad, zoals bij Hans Zimmer Live in 2023. Telt dit voor de voorwaarde van het BE/NL optreden, of zoek ik toch een andere artieste?
Gisteren hadden we de belangrijke aankondiging van een nieuw podium op REBEL Fest, waar enkel artiesten van eigen bodem de kans krijgen om te schijnen. Met deze aankondiging bouwen we nog even verder op dit podium. De tweede afsluiter van deze stage vergaarde haar bekendheid door flitsende samenwerkingen met artiesten als Kevin, Yellow Claw en Josylvio. Inmiddels is ze uitgegroeid tot een echte Nederlandse R&B/popster die ook solo de zalen gevuld krijgt.
Yade Lauren
De volgende artiest van eigen bodem werd onlangs nog beschreven als 'rapper', maar iedereen die hem volgt weet dat hij zoveel meer is dan dat. Zanger, producer, kledingontwerper, platenbaas en ondernemer. Slechts een greep uit de vele producties en werken waar de volgende artiest zijn naam onder mag zetten. Het is voor ons dan ook niet meer dan logisch dat we dit multi-talent vroegen om de Eigen Bodem stage een dag af te sluiten. "Natuurlijk wil ik dat. REBEL Fest is dé plek om te zijn, deze zomer!" was zijn antwoord. En dus presenteren we:
Zo, dit is even geleden om zelf te doen. Even de oefening gemaakt welke 6 namen ik absoluut nog exclusief wil hebben op de MadMandraMeeting en jonge, ik geloofde mijn ogen niet toen ik zag dat de volgende 2 acts binnen de regels vallen + nog niet ergens anders geboekt zijn!
The Japanese House
Heerlijk wegdromen op de indiemuziek van The Japanese House.
Minyo Crusaders
Deze Japanse groep mixt traditionele Japanse muziek met muziek met Aziatische, Latijns-Amerikaanse, Afrikaanse en Caribische invloeden.
NEIL FRANCES
Met NEIL FRANCES present Club NF combineert dit indie-duo '70's funk, old-school hip-hop en '80s en '90's rave-geluiden tot een bijzonder pakkend elektronisch geluid.
Porridge Radio
Britse indierock-band uit Brighton speelt hun nieuwste muziek.