11.
@MadMandra27 - Mandra's MultiGen Madness (11 punten - 2x combitickets, 5x dagtickets)
Helaas, de top 10 was in zicht voor
@MadMandra27 maar hij strandt ditmaal in het zicht van de haven. Eén festival dat qua aankleding kan meedoen in de Champions League en (nog steeds) een qua namen veel exclusiviteit biedt ten opzichte van de andere festivals in de Benelux.
10.
@mikemans - Koerrock (13 punten - 4x combitickets, 1 dagticket)
Voor debutant
@mikemans is er net wel een top-10 klassering weggelegd. Als ik zijn festival zou moeten typeren is het als Rock Werchter, maar dan net een slag kleiner en met flinke scheut Bospop op de affiche. Headliners als the XX en Florence + the Machine doen de dubbel, en Bazart-liefhebbers kunnen hun geluk niet op met een set van anderhalf uur. Dat is net zo lang als de headliners van de dagen.
7.
@warriorandweirdo - Cabin In The Woods (16 punten - 4 combitickets, 4 dagtickets)
@JP5 - Rock Werchter 2026 (16 punten - 4 combitickets, 4 dagtickets)
@Paddy - Paddy Power Festival (16 punten - 5 combitickets, 1 dagticket)
Ook de zevende plek wordt door drie festivals gedeeld. Het Paddy Power Festival van
@Paddy laat zien dat soms een poster al genoeg is om tickets te verkopen. Vijf liefhebbers van het harde werk hebben een combiticket aangeschaft, en een koper heeft dusdanig veel vertrouwen in de organisator dat hij zonder een dagindeling te kennen een dagticket heeft gekocht. Dat het tegendeel ook goed is bewijst
@JP5: ik denk dat zijn visuals mensen warm heeft gemaakt voor zijn draai aan Rock Werchter. Op zijn festival ben ik er op de donderdag bij om Metallica voor de eerste keer te zien. Tot slot vinden we op de zevende plek het festival van
@warriorandweirdo terug. Hij was net op tijd weer hersteld om de samenwerking tussen zijn Cabin In The Woods en het Roskilde festival te presenteren. De combinatie van popknallers en avant-garde wist mij te overtuigen om een combi te kopen.
Dit maakt dat
@Brian,
@Koekdoos,
@Oasiss,
@Timmetje,
@Yannick en ikzelf nog in de race zijn voor de winst. Morgen volgt de ontknoping!