EK Voetbal 2021

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Dat Hongarije verdient echt wel meer dan de laatste plek. Die hebben drie wedstrijden lang gevochten als leeuwen. Tegen Portugal zat het op het laatst niet mee, tegen Frankrijk een prima pot op tafel gelegd en nu tegen Duitsland weer. Drie wedstrijden lang aardig voetbal spelen, als één van de weinigen op dit EK, en dan alsnog laatste worden. Enorm zuur.
 
  • Haha
Waarderingen: Verwijderd lid 40157

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik had vooraf best wat commentaar op dat de beste nummers 3 door gingen, maar daar kom ik nu op terug. Wat een spanning voor alle ploegen nog in die laatste wedstrijden en wat een gereken
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Ik had vooraf best wat commentaar op dat de beste nummers 3 door gingen, maar daar kom ik nu op terug. Wat een spanning voor alle ploegen nog in die laatste wedstrijden en wat een gereken
Ach ja voor spanning zorgt het wel, al is het sportief wel wat minder hoor imo. Met 3/9 doorgaan (en Europees Kampioen worden) is voor mij net iets te ridicuul. Maar ja alles voor het geld..
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ach ja voor spanning zorgt het wel, al is het sportief wel wat minder hoor imo. Met 3/9 doorgaan (en Europees Kampioen worden) is voor mij net iets te ridicuul. Maar ja alles voor het geld..
Ja puur voor spanning. Bedoeling hiervan is dat het tot het laatste moment spannend is, dat is imo gelukt.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Ja puur voor spanning. Bedoeling hiervan is dat het tot het laatste moment spannend is, dat is imo gelukt.
Is vooral een gevolg van meer landen toelaten op een kampioenschap. Was zeker spannend, maar zou niet weten waarom het spannender zou zijn dan wanneer enkel de top 2 van de groep doorgaat. Nu was eigenlijk enkel het resultaat van Dui-Hon belangrijk, terwijl anders beide matchen belangrijk hadden geweest.

Maar soit, was een leuke sportavond en da's het belangrijkste.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Snap eerlijk gezegd niet veel van de puntentelling van die site, maar blijft wel lekker spannend zo. :)

Wel een "lekker" parcours voor de Belgen tot aan de finale trouwens met achtereenvolgens Portugal - Italië en Frankrijk of Spanje ?
 
Laatst bewerkt:

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wel apart dat de uitslagen van de (kwart)finale al voorspeld zijn terwijl we de wedstrijden nog niet wisten ;-)
en daar heb je het dus mee te doen nu...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Wel echt vervelend dat je van tevoren moest voorspelen. Ik heb nu een 1-2 voor Tsjechië, terwijl ik daar zeker niet van uitga. Zelfde geldt voor de andere uitslagen, al zijn die iets realistischer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken