EK Voetbal 2021

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Net weer gehoord, Zwitserland - Turkije morgen is belangrijk voor Nederland.
Zwitserland mag niet winnen
Wat is dit voor lastig iets dan? Ik heb altijd wel een zwak gehoord voor de Zwitsers en nu mogen ze opeens niet winnen, terwijl dat hun enige kans nog is...
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
op die manier krijgt NL de makkelijkste vervolg route
Ach ja dan ontlopen ze idd de nummer 3 uit groep F, maar voor hetzelfde geld gaat de #3 uit groep F niet eens door he, stel dat de Duitsers straks verliezen van Portugal, kan het wel eens goed zijn dat de veer daar definitief gebroken is. (Al heeft Yashoda wel de Duitsers aangeduid om te winnen straks ;))
 
Laatst bewerkt:

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
En ik snap niet hoe...
Als uit Poule A niet een van de beste vier nummers drie levert, hoeft Nederland sowieso niet tegen de eventueel beste nummer drie van Groep F. Ervan uitgaande dat groep F Duitsland of Portugal als nummer 3 krijgt, zou dat waarschijnlijk de zwaarst mogelijke tegenstander voor NL in de achtste finale zijn. Daarna is het niet zo belangrijk meer. Mocht Nederland de achtste finale winnen, spelen ze tegen winnaar van de nummer 2 groep A en nummer 2 groep B.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Als Nederland verliest van NMac dan kan enkel of Oostenrijk, of Oekraïne op gelijke hoogte komen en dan wordt inderdaad naar onderlinge duels gekeken en die heeft Ndl gewonnen. België speelt tegen Finland, dus als de Finnen winnen kunnen die ook op gelijke hoogte komen met ons, maar dan is het onderlinge duel verloren en Finland dus eerste
Het is zelfs nog wat ingewikkelder.
Als Rusland maandag wint mag België met 2-0 verliezen om groepswinnaar te worden.
Maar als België 6-0 zou verliezen worden we 3de.

Zo had ik het toch begrepen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Het is zelfs nog wat ingewikkelder.
Als Rusland maandag wint mag België met 2-0 verliezen om groepswinnaar te worden.
Maar als België 6-0 zou verliezen worden we 3de.

Zo had ik het toch begrepen.
Klopt, als er meer dan 2 ploegen met een gelijk aantal punten eindigen, wordt er gekeken naar het doelpuntensaldo, maar zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker. :LOL:
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Heerlijk, ik denk buiten de russen dat er niemand is die ze dit niet gunt.
En het bleef nog lang onrustig in Kopenhagen
Denk de Finnen ook niet zo.. ;)

Knap van de Denen, maar na die match tegen de Belgen ook wel verwacht. Voor het toernooi zag ik ze ver geraken (genre kwartfinale/halve finale), dan na het incident met Eriksen is dat geloof even verdwenen, maar moet zeggen dat ik ze nu terug in staat acht om de kwartfinale te halen, en vanaf daar is imo alles mogelijk.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Denk de Finnen ook niet zo.. ;)

Knap van de Denen, maar na die match tegen de Belgen ook wel verwacht. Voor het toernooi zag ik ze ver geraken (genre kwartfinale/halve finale), dan na het incident met Eriksen is dat geloof even verdwenen, maar moet zeggen dat ik ze nu terug in staat acht om de kwartfinale te halen, en vanaf daar is imo alles mogelijk.
Copenhell voor de Russen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken