EK Voetbal 2021

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Geweldige uitslag!
Ik heb genoten, meer wedstrijden met passie graag
Maar, man, man, wat stelt Engeland teleur(gelukkig)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Van alle favorieten stelt Engeland mij vooralsnog het meest teleur. Spanje ook nog niet echt lekker. Benieuwd hoe het morgen in de poule des doods gaat.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Vanochtend in de krant nog eens naar het speelschema gekeken. Als je dan kijkt naar de route die een NL of B naar de finale af zou leggen, dan verschilt dat nog al.

België zou in de volgende ronde Duitsland of Portugal kunnen treffen, dan Italie, vervolgens Frankrijk om in de finale van de Lage Landen te komen.

Als Nederland in de volgende ronde niet een Duitsland of Portugal treft, maar bv Slowakije of Kroatie, in de kwartfinale Wales of Rusland, vervolgens Engeland, Tsjechië, Portugal of Duitsland.

Nederland kan natuurlijk best struikelen over een Rusland ofzo, maar het ziet er toch haalbaar uit.

73503C4D-6770-4509-AD1B-F7EA676DFF28.jpeg
Als
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik snap nog steeds niet wanneer welke nummer 3 waar komt
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ah kijk. Vanuit NL perspectief is het beste als de beste nummers 3 sowieso uit groep D & E komen. In dat geval ontwijk je nummer 3 uit F altijd. Ik zie NL best ver geraken, maar niet als ze in de 8ste finale tegen Portugal/Duitsland moeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ah kijk. Vanuit NL perspectief is het beste als de beste nummers 3 sowieso uit groep D & E komen. In dat geval ontwijk je nummer 3 uit F altijd. Ik zie NL best ver geraken, maar niet als ze in de 8ste finale tegen Portugal/Duitsland moeten.
Net weer gehoord, Zwitserland - Turkije morgen is belangrijk voor Nederland.
Zwitserland mag niet winnen
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Kan iemand mij uitleggen waarom Nederland al groepswinnaar is en België nog niet? Zelfde score dus ligt dat dan aan de onderlinge duels in de groep?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Kan iemand mij uitleggen waarom Nederland al groepswinnaar is en België nog niet? Zelfde score dus ligt dat dan aan de onderlinge duels in de groep?
Klopt, bij gelijke stand telt het onderling resultaat. Als Finland van België wint, is dat in het voordeel van Finland.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Kan iemand mij uitleggen waarom Nederland al groepswinnaar is en België nog niet? Zelfde score dus ligt dat dan aan de onderlinge duels in de groep?
Als Nederland verliest van NMac dan kan enkel of Oostenrijk, of Oekraïne op gelijke hoogte komen en dan wordt inderdaad naar onderlinge duels gekeken en die heeft Ndl gewonnen. België speelt tegen Finland, dus als de Finnen winnen kunnen die ook op gelijke hoogte komen met ons, maar dan is het onderlinge duel verloren en Finland dus eerste
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken