EK Voetbal 2021

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
Succes aan de Nederlandse vrienden hier, hopelijk kunnen we vanavond allemaal vieren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Succes aan de Nederlandse vrienden hier, hopelijk kunnen we vanavond allemaal vieren.
Ook succes voor de Belgen vanavond. Wordt een zware dobber maar laten we de hoop op een finale tussen de lage Landen levendig houden
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Het scoresysteem in de poule begint me wel te irriteren. We wisten al dat we geen nieuwe voorspellingen konden doen voor de knock-outfase maar nu pas realiseer ik me hoe zuur dat is. Als je in een groep de nummer 1 en 2 in de omgekeerde volgorde hebt, belanden die in een andere tak en kan je onmogelijk punten verdienen voor een land op de juiste plaats in alle volgende ronde's. Je bent dus echt volledig afhankelijk van een goede voorspelling in de groepsfase.

Daarnaast blijkt nu ook dat onze voorspellingen enkel gelden voor de score na 90min. Bv. gisteren had bijna niemand punten omdat het na 90min 0-0 stond, dat vind ik vrij onlogisch gezien het eindresultaat.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.438
6.100
Ik vind het ook erg jammer.

Ook vrij bizar dat het inderdaad maar tot 90 minuten geldt.

Voor het WK volgend jaar kunnen we wellicht beter even een andere website gebruiken. :p
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.695
Flexvoetbal zou wel kunnen. Volgens mij is dat gratis en je kan ook nog eens je voorspellingen tot de wedstrijd begint aanpassen.
Het scoresysteem in de poule begint me wel te irriteren. We wisten al dat we geen nieuwe voorspellingen konden doen voor de knock-outfase maar nu pas realiseer ik me hoe zuur dat is. Als je in een groep de nummer 1 en 2 in de omgekeerde volgorde hebt, belanden die in een andere tak en kan je onmogelijk punten verdienen voor een land op de juiste plaats in alle volgende ronde's. Je bent dus echt volledig afhankelijk van een goede voorspelling in de groepsfase.

Daarnaast blijkt nu ook dat onze voorspellingen enkel gelden voor de score na 90min. Bv. gisteren had bijna niemand punten omdat het na 90min 0-0 stond, dat vind ik vrij onlogisch gezien het eindresultaat.
Zie ook nu pas dat ik anders het resultaat wel goed gaat gehad. Dus... 1-2 voor Tsjechië vanavond volgens mij voorspelling. Verdomme.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Bij het werk van mijn vrouw gebruiken ze ook flexvoetbal. Werkt wel fijn. Die gebruiken overigens ook uitslag na 90 minuten en niet de uitslag na verlenging of penalty’s.
Wel grappig dat ik hier onderaan bungel en in de poule van mijn vrouw fier bovenaan sta.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Ik had voor deze wedstrijd Oostenrijk-Portugal voorspeld. Spijtig van die punten maar hierdoor bleek 0-2 wel een goede gok :LOL:
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Merk wel dat ik na die trieste pot voetbal van Nederland echt heel blij ben dat België wel door is. Voor mij de grootste reden om het toernooi te blijven volgen, want daar had ik in het verleden vaak geen zin in nadat Oranje eruit vloog...
 
  • Geweldig
Waarderingen: theblackmadness

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
De felicitaties gaan naar onze zuiderburen... die hebben er tenminste nog voor gevochten... de Hollandse lamstralen daarentegen dachten echt dat het doelpuntje wel zou vallen... en ze kregen gelijk... zelfs 2 !!!!! Geen moment echt de wedstrijd willen winnen... dit is een terechte uitschakeling... en een trainer die niet echt veel verstand blijkt te hebben van het spelletje... Malen er uit en Promes er in... hoe verzin je het!!!!! Ik wens België veel succes tegen Italië en ga er van uit dat de Denen even laten zien hoe je dat middelmatige Tsjechisch team aan moet pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken