EK Voetbal 2021

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
De felicitaties gaan naar onze zuiderburen... die hebben er tenminste nog voor gevochten... de Hollandse lamstralen daarentegen dachten echt dat het doelpuntje wel zou vallen... en ze kregen gelijk... zelfs 2 !!!!! Geen moment echt de wedstrijd willen winnen... dit is een terechte uitschakeling... en een trainer die niet echt veel verstand blijkt te hebben van het spelletje... Malen er uit en Promes er in... hoe verzin je het!!!!! Ik wens België veel succes tegen Italië en ga er van uit dat de Denen even laten zien hoe je dat middelmatige Tsjechisch team aan moet pakken.
Ik deel deze mening volledig. Gefeliciteerd Zuiderburen! Aan de pot van Nederland maak ik geen woorden meer vuil. Voor het eerst sinds 1,5 jaar een huiskamer vol vrienden en dan krijg je dit, één van de minst passierijke wedstrijden die we allemaal gezien hebben. Gelukkig was de escape room ervoor wel goed. We hebben de sleutel tot het eeuwige leven gevonden en met nog 7 minuten op de klok de tombe verlaten :)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Inderdaad, alle lof voor onze zuiderburen.
Mooie prestatie gisteren, lesje geleerd aan die arrogante Ollanders, die het al hadden over de halve finale, en zelfs al spraken over de overwinning.
Nogmaals gefeliciteerd!
Naast Denemarken ga ik nu ook voor Belgie juichen
 
  • Leuk
Waarderingen: Fireball

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Ik heb Zwitserland in de kwartfinales voorspeld en Frankrijk geen kampioen. Dit kan een hele goede pot voor mij pool worden
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Prachtige voetbalavond, Knap stukske voetbal van de Zwitsers... met inzet én discipline.. (y)
Dat de grote Mbappé uiteindelijk de penalty mist is natuurlijk iets waar nog lang over zal worden gesproken....
Vanavond Engeland - Duitsland.... wat zal dat gaan worden... ben benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ben gestopt met kijken….. wat een zielige vertoning en een afgang. Als ik de stand zo zie, dan is de eerste die bovenin staat en België heeft de grote kanshebber voor de eindwinst….. wie zou dat nou zijn ?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Ben gestopt met kijken….. wat een zielige vertoning en een afgang. Als ik de stand zo zie, dan is de eerste die bovenin staat en België heeft de grote kanshebber voor de eindwinst….. wie zou dat nou zijn ?
Not Me No GIF by SWR3
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Ben gestopt met kijken….. wat een zielige vertoning en een afgang. Als ik de stand zo zie, dan is de eerste die bovenin staat en België heeft de grote kanshebber voor de eindwinst….. wie zou dat nou zijn ?
Moeten ze eerst nog van Italië winnen! ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken