EK Voetbal 2021

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Ja, zo gaat dat niet lekker he met die poule,
Straks Zweden er ook nog uit zeker
Ja, van mijn pronostiek blijft ook niet veel meer over... maar uiteindelijk vind ik het niet erg. Onverwachte scores maken het allemaal toch wat leuker om te volgen!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Die kaart was, hoe ongelukkig, maar vooral onbesuisd deze actie ook was, net zo terecht als de overwinning voor Oekraïne na deze bewuste actie.
Ieder zijn mening, maar voor mij kwam de Oekraïner gewoon te laat, nadat de Zweed de bal had weggeschoten, uitkomst van een actie mag de kleur niet bepalen, de intentie wel. (soortgelijke actie even later trouwens waarbij oekraïner zweed aantrapte)
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
alvast proficiat met het winnen van het EK
Hoho... eerst nog even langs de Italianen hè... dat zal een lastige en zware klus worden... mocht de Bruijne en/of Hazard niet geheel fit zijn zien we toch een heel andere rode Duivels, dat zagen we al in de 1e helft tegen de Denen. Mochten ze winnen van Italië dan moet je nog even afrekenen met hoogstwaarschijnlijk Spanje... én dan de finale nog... hopelijk niet tegen Engeland straks in Wembley... Ik gun het de Duivels maar pas op voor de valkuil die Italië heet!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Vinden jullie België vooralsnog echt zo goed dan? Ik heb ze nog niet veel bijzonders zien doen eigenlijk. Als in, ik zie niet in waarom zij kansrijker zijn dan Italië, Engeland of Spanje. Zeker met een toch niet enorm fitte De Bruyne en Eden Hazard. Gun het de Belgische ploeg (en alle Belgen hier) verder wel hoor!
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Vinden jullie België vooralsnog echt zo goed dan? Ik heb ze nog niet veel bijzonders zien doen eigenlijk. Als in, ik zie niet in waarom zij kansrijker zijn dan Italië, Engeland of Spanje. Zeker met een toch niet enorm fitte De Bruyne en Eden Hazard. Gun het de Belgische ploeg (en alle Belgen hier) verder wel hoor!
Klopt ja, maar in aanvallend opzicht zijn ze met o.a. Lukaku dodelijk.. verdedigend is het minder, Vermaelen, Vertongen en Aldewereld zijn niet de snelste gebleken.. hopelijk kunnen dat probleem repareren.. zal met name tegen Italië nodig zijn.. die hebben nogal wat snelheid in de aanval zitten... zonder een fitte de Bruijne en Hazard is het een moeilijke klus.. Verder gun ik het de Belgen ook hoor.. maar ze zijn er nog (lang) niet...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
De achterlinie was anders wel top tegen Portugal. Met een uitmuntende Vermaelen.

Ik zie onszelf ook nog niet tot topfavoriet, geen enkel land eigenlijk.
Er is ook nog geen enkel land tot nog toe heeft kunnen overtuigen, al heb ik de kraker van gisteren niet gezien.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538

Danielson brengt de speler van Oekraïne enkel in gevaar omdat de Oekraïner te laat is nadat Danielson de bal heeft weggetrapt, geen tackle of duel en dus geen rood imo.
Volledig mee eens, was geen duel of tackle. Als je de bal al niet meer kan wegtrappen omdat er daarna misschien iemand te laat komt en je die raakt, kunnen we beter met z'n allen stoppen met voetballen. Hoe lullig het ook is voor die Oekraïner dat hij waarschijnlijk een zware blessure oploopt, een rode kaart was hier ronduit belachelijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken