Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik zag in de festileaks DTRH whatsapp groep een aantal foto's van het terrein voorbij komen.
Wat mij vooral opviel was de nieuwe teddy. Komt deze constructie een van jullie bekend voor?WhatsApp Image 2026-06-16 at 07.31.30.jpeg

Ik zag in de festileaks DTRH whatsapp groep een aantal foto's van het terrein voorbij komen.
Wat mij vooral opviel was de nieuwe teddy. Komt deze constructie een van jullie bekend voor?Bekijk bijlage 21272
De tent ziet er op het eerste oog een stukje kleiner uit, maar wat mij vooral (positief) op viel is dat hij dicht is!! Dit gaat echt een stuk beter zijn voor de sfeer en de producties/verlichting. Nu al zin in de show van Overmono🕺

Ben benieuwd of dit dan ook de reden is dat het nachtprogramma naar de Fuzzy is verplaatst en of dat een andere tent wordt

Ik vind dan eigenlijk dat de Teddy dit jaar wel een downgrade is van die van vorig jaar, die leek mij een stuk groter (los van het feit dat een dichte tent vanwege sfeer en weersbestendigheid een stuk chiller is). Wellicht toch vanwege tegenvallende ticketverkoop?

Ik vind dan eigenlijk dat de Teddy dit jaar wel een downgrade is van die van vorig jaar, die leek mij een stuk groter (los van het feit dat een dichte tent vanwege sfeer en weersbestendigheid een stuk chiller is). Wellicht toch vanwege tegenvallende ticketverkoop?
Exact mijn gedachten! Het is inderdaad de Heineken van Lowlands:
1781593900537.png

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Ik dacht dat vorig jaar de Fuzzy de tent van de Heiniken was, maar dan een beetje op geleukt met houten letters. Dat zou betekenen dat de fuzzy een andere tent gaat zijn.

Vorig jaar was de nieuwe Teddy niet af. Dus wellicht is dit de dichte tent, of een nieuwe tent of is het de Fuzzy?
Ik kan op de foto namelijk niet heel duidelijk zien waar dit op het terrrein is!

Edit: gezien de bomen en de weg is het de plek van de Teddy. En als het dan de Heineken is ....dan is dat vanwege het lagere aantal bezoekers en de mogelijkheden tot verduisteren vermoed ik!

Laatst bewerkt:
Dit is ook mijn gedachte inderdaad. Vond die wissel eigenlijk wel succesvol. Tegelijkertijd hebben ze ook het nachtprogramma weer omgewisseld terwijl ik dat vorig jaar ook beter vond.
Ik vond vorig jaar eigenlijk alles top aan de nieuwe indeling. Alleen de teddy tent zelf was niet top, maar het festival zelf werkte een stuk beter met het nachtprogramma en de grotere afstand tussen de teddy en de hotot.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar en teunajax
Vorig jaar was de nieuwe Teddy niet af. Dus wellicht is dit de dichte tent, of een nieuwe tent of is het de Fuzzy?
Ik kan op de foto namelijk niet heel duidelijk zien waar dit op het terrrein is!

Edit: gezien de bomen en de weg is het de plek van de Teddy. En als het dan de Heineken is ....dan is dat vanwege het lagere aantal bezoekers en de mogelijkheden tot verduisteren vermoed ik!
Het lijkt op de plek te zijn waar afgelopen jaar de Teddy stond. Dit is ook wat de gene die de foto doorstuurde zei.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Voor de doorstroom zou het wisselen van de Teddy en de Fuzzy wel matig zijn. Vond het inderdaad vrij goed werken, maar zoals hierboven was die tent te open (door eerder genoemde bouwproblemen). Ben benieuwd wat dit plan is.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Users who are viewing this thread