Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Onderaan de timetable staat 'MORE TO COME'.
Ik zie helaas weinig gaten voor toevoegingen aan de bovenkant.

edit: de vrijdag begin van de middag is nog leeg bij de 3 grootste podia.
Stond er vorig jaar ook en toen kwam er alleen nog randprogramma bij

Nu ik het zo in dat blokkenschema zie staan, nog maar eens stikjaloers op Little Simz op die spot. Daar had ik zo graag bij willen zijn.

Sowieso mooi programma hoor!

Vind de vrijdagmiddag ook een tikkie magertjes. Maar als er een moment is dat ik dat niet erg vind is het wel de vrijdag. Leuk om dan even een eerste volledige ronde te maken op het terrein en wat randprogrammering te bekijken. Sticks met Philharmonisch Orkest maakt dan ook al wel veel goed.

Ben benieuwd wat de verassingsacts zijn. Ik zie een Tornado en een.... ja wat eigenlijk?

Zitten verder wel wat nieuwe namen tussen heb ik het idee, maar zeker weet ik het niet. Namen die ik in ieder geval voor mijn gevoel nog niet eerder had gehoord. Vervelend dat ze dit niet nog even apart bekend maken.

IJsland werkt voor mijn gevoel meer in een tent. Beirut is niet my cup of tea, dus misschien zit ik er volledig naast, maar kan me eerlijk gezegd niet inbeelden dat het daar echt druk is.
Heb Ijsland op Paaspop in een tent gezien en denk dat je daar gelijk in hebt. Maar verwacht eerlijk gezegd wel dat de tenten te klein zijn voor de aanloop bij dit optreden. Dus snap wel dat ze hiervoor gekozen hebben.

• Leuk
Waarderingen: Pinkeltje
We hoeven na de media-optredens van onze festivaldirecteur Ide zijn woorden in het vervolg ook niet meer heel serieus te nemen hè? Eerst over Pinkpop wartaal uitslaan in diverse podcasts en nu blijkt er weer helemaal niks te kloppen van de grote namen die er nog aan zouden komen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik verwachtte geen tourende namen van het formaat Pixies, of een Kasabian die in de buurt zijn. Maar bovenstaande toevoegingen kan ik op geen enkele wijze onder de noemer groot plaatsen. Ook niet met een beetje fantasie.

Zou het uitblijven van nog een paar middelgrote namen te maken hebben met de tegenvallende verkoop van tickets? Wat je niet uitgeeft hoeft je ook niet te verdienen?

• Leuk
Waarderingen: olifantengras
De tornado zou een Typhoon kunnen zijn, al is die stage wel heel klein voor zo'n naam. De smiley op zondag kan ik ook niet plaatsen, niet eens wat het is.
Die smiley van zondag is een schotelantenne/satellietschotel? Gaat bij mij nog geen belletje rinkelen...

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Zou het uitblijven van nog een paar middelgrote namen te maken hebben met de tegenvallende verkoop van tickets? Wat je niet uitgeeft hoeft je ook niet te verdienen?
Kan best. Ze zullen niet alles 100% aan de voorkant vastleggen. minder mensen > minder programmering klinkt best logisch

Kan best. Ze zullen niet alles 100% aan de voorkant vastleggen. minder mensen > minder programmering klinkt best logisch
Veranderd natuurlijk niets aan het feit dat de mensen die wel een kaartje kopen voor 300 euro+ gewoon een goed gevuld programma verwachten...
Voorgaande weken zag ik best nog best wat (haalbare) wensen (Kasabian, Haunted youth, Pixies). Zulke bands hadden het voor mij echt helemaal afgemaakt. Het voelt nog wat karig helaas.

Aan de andere kant is het blokkenschema toch niet minder gevuld qua artiesten dan vorig jaar? Of zijn er inderdaad echt minder namen geboekt?

Aan de andere kant is het blokkenschema toch niet minder gevuld qua artiesten dan vorig jaar? Of zijn er inderdaad echt minder namen geboekt?
Ik doel meer op het feit dat er voorgaande jaren in de laatste worp toch echt nog wel enkele sub-headliners bijkwamen. Ik kan dit jaar niet zo snel zie welke dat nu zouden zijn.

Ik geloof ook niet dat ze 6 weken voor het festival nog grotere namen wel of niet boeken, afhankelijk van de verkoop. Je programma ligt toch al lang en breed vast, neem ik aan.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Nelios
Ik doel meer op het feit dat er voorgaande jaren in de laatste worp toch echt nog wel enkele sub-headliners bijkwamen. Ik kan dit jaar niet zo snel zie welke dat nu zouden zijn.
Die zaten er nu ook niet bij. Als ze nog een hele toffe naam hadden toegevoegd, hadden ze daar echt wel ruchtbaarheid aan gegeven.

net zo gevuld maar voor mij wel echt minder must sees over de hele dag. Vooral in de avond, en dan ook meteen een paar mini clashes met hottot -> teddy -> hottot

het viel me al op met inluisteren BKS vs DTRH: bij BKS was het merendeel van de nummers "tof", en bij DTRH vaker "niet mijn ding". Mis zelf dit jaar wat meer alternatievere en hardere acts die er anders wel waren. Voor nu enkel de Staat en dan wat kleintjes in de Holding

Maar overal alsnog een prima loopschema te maken, en ook wel lekker dat het schema niet mega vol zit en er tijd blijft om te dwalen en te chillen. De alsnog wel happy

• Leuk
Waarderingen: mroizo
Grootste ergernis vind ik dat ze het nachtprogramma in de Teddy en Fuzzy weer hebben omgedraaid. Beviel me vorig jaar juist zo goed dat er eindelijk wat meer dans ruimte was...
Mogelijk dat de nieuwe tenten helpen, maar alsnog een bijzondere keuze... Toen het een paar jaar geleden ook zo was was er al voldoende ruimte achter in de kleinere Teddy. Bij de nieuwe Teddy lijkt me dat de indie hitjes helemaal leeg gaan aanvoelen... zonde?

Users who are viewing this thread